script' src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">

vineri, 21 noiembrie 2014

☆ 100 de intrebari - 100 de raspunsuri ☆


    

   Buna seara , frumoaselor ! Desii initial era vorba ca urmatoarea postare va fi despre argila si a ei beneficii , m-am decis sa  o aman doua zile . Dece ? Pentru ca am gasit aceste 100 de intrebari si m-am gandit sa raspund la ele , este o idee buna avand in vedere ca nu stiti nimic despre mine , normal ca nu veti putea sa aflati chiar tot despre mine , dar toate pe parcursul timpului . Sper sa nu va plictisiti in cele ce urmeaza :)) , iar daca doriti lua-ti aceste intrebari si raspunde-ti si voi la ele , sunt chiar interesante si asa se poate face o legatura mult mai stransa intre scriitor-cititor .


1.Cum i-ai spune unei persoane ceea ce simți ?
☆ Nu i-as spune , i-asi demonstra . Fapte NU cuvinte , spune o vorba...
 
2.Cum descrii iubirea în 3 cuvinte?
☆ Emotii , fericire , implinire .

3.Cum vezi viața?
☆ Un drum cu multe obstacole .



4.Cât a durat cea mai lungă relație?

☆ Cea pe care o am si acum.

5.Cel mai nebun lucru pe care l-ai făcut…
☆ Nu este doar unul , sunt fooaaarte multe :))


6.Ce regreți?

☆ Sunt genul de persoana care nu regreta nimic in viata .



7.Cum ai reacționa dacă ai afla că o persoană de acelați sex te place ?

☆ M-as apuca de ras , dupa care probabil m-as panica intr-o oarecare masura


8.Care e cel mai penibil moment?

☆ Sunt multe , nu mi-ar ajunge 5 ore sa le spun



9.Ce părere ai despre TUMBLR?

☆ Nici una , nu-l folosesc si nici nu ma prea pasioneaza 

10.Ai iubit cu adevărat o persoană?

☆ DA !

11.Ai înșelat?

NU !

12.Ai fost înșelat?

 ☆ Nu .

13.Când ai avut ultima relație?

 ☆ Aceasta este prima mea relatie .

14.Cum s-a terminat ultima relație?

 ☆ Nu s-a terminat .

15.Ai plâns vreodată din cauza (ex)persoanei iubite ?

 ☆ Da , la un moment dat cu totii o facem .

16.Fumezi? De ce?

 ☆ Nu , nu fumez .

17.Te droghezi? De ce?

 ☆ NUU ! Nici sa nu aud de asa ceva !

18.Coosumi alcool ? De ce?

 ☆ Nu consum .

19.Ce faci în timpul liber?

 ☆ Scriu pe blog , ies in oras , ma uit la seriale  ,  multe in general

20.Hobby-ul tău?

☆ Nustiu daca se numeste chiar un " hobby" dar mereu imi place sa fac lucruri noi , sa ma implic in lucruri noi , sa fac diferite lucruri pe care nu le-am mai facut niciodata.


21.Unde locuiești?

☆ Cluj



 





22.Câți ani ai?
☆ Deocamdata prefer sa nu spun , pe parcurs :))

23.Cel mai frumos moment din copilărie…?

☆ Sunt o multime .

24.Cel mai dureros moment din viață…?

 ☆ Pierderea unei persoane dragi  :(

25.Care sunt cele 5 lucruri pe care le-ai face înainte să mori?

 ☆ Buna intrebare , dar , din pacate nu stim cand ne vine sfarsitul ...

26.La ce mă gândesc în timpul zilei ?

 ☆ Ce voi face peste 2-3 ore

27.Cum a fost primul meu sărut?

 ☆ Ciudat :))

28.Persoana pe care o iubesc cel mai mult…

 ☆ MAMA ! Cea mai importanta persoana !

29.De câte ori am fost îndrăgostit?

 ☆ De multe ori

30.De câte ori am înșelat…?

 ☆ 0 ori

31.Ai fost vreodată cu cineva doar pentru profit?

 ☆ Nu , nici nu asi putea fi .

32.Ce părere ai despre relațiile la distanță?

 ☆ Pune increderea celor doi la mare incercare .

33.Te-ai sărutat cu o persoană de același sex?

 ☆ Nu

34.Sex sau dragoste?

 ☆ Dragoste clar

35.Ce-ți place la o persoană?

☆ Sinceritatea , bunatatea , si respectul oferit

36.Ce urăști la o persoană?

 ☆ MINCIUNA !! O URASC MAXIM!!

37.Data nașterii..

☆ 17 august

38.Ai animale de companie?

☆ Da , un catel 

39.Ce te enervează la maxim?

☆ Miciuna , nu o pot suferi deloc  , ma enerveaza cand cineva ma minte pe fata desi eu stiu adevarul .

40.Ce sport practici?

☆ Niciunul .

41.Mama sau tata?

☆ Cea mai imposibila intrebare , amandoi.

42.Ai bunici? Îi iubești?
☆ Am , normal

43.Mâncarea preferată?

☆ Cea facuta de mama .

44.Ce muzică asculți?

☆ Tot ce suna bine.

45.Care e artistul/artista tau/ta preferat/ă ?

☆ N-am artisti preferati.

46.Ești influențat de ceilalți când vine vorba de luatul unei decizii?

☆ Deloc .

47.Cât de greu iei o decizie?

☆ Destul de usor .

48.Ce vrei să fie primul tău copil?

☆ Baiat 

49.Țara preferată…

☆ Romania ! Pacat ca nu iasa in evidenta cu ceea ce are , doar cu prostii ...

50.Cum descrii o zi perfectă?

☆ Asa cum este 24 Decembrie , in familie , cu persoana iubita , cadouri , magia Craciunului , fulgi de nea , PERFECT !

51.Cine a fost prima persoană pe care ai văzut-o azi?

☆ Pe mama

52.Numele celui mai bun prieten este…

☆ L.

53.Cum arată pentru tine o persoană perfectă ?

☆ In viziunea mea nu exista una...

54.Ce compliment ți se potrivește cel mai bine?

☆ Mai multe :))

55.Ai vreun talent?

☆ Uneori enervez foarte tare persoanele din jur :)) 

56.Filmul preferat?

☆ 3MSC 

57.Ce gen de film vizionezi cel mai des?

☆ Actiune 

58.Ce faci când ești supărat?

☆ Acult muzica 

59.Cu cine te distrezi cel mai des?

☆ Cu prietenii

60.Care a fost ultima carte citită?

☆ 50 de umbre descatusate - E.L .James - recomand 

61.Motto-ul tău în viață…

☆ Nu am niciunul dar imi place acesta " Indiferent de ceea ce vei face in viata va fi nesimnificativ , dar conteaza sa o faci "

62.Topul celor 5 melodii ascultate de tine.

Nu este un top  , dar acestea le-am ascultat in ultima vreme

63.Dacă ai alege o altă țară în care să locuiești, care ar fi aia?

☆ Germania , din cauza civilizatiei .

64.Care dintre prietenii tai are cea mai mare influență asupra ta?

☆ Prietenul meu 

65.Când ai luat bătaie ultima dată? Din ce cauză? De la cine?

☆ Nu am mai luat de ani buni :))

66.Cel mai nerușinat lucru făcut de tine?

☆ Nu mai stiu 

67.Cel mai nebun lucru spus cuiva?

☆ Nu vreti sa stiti :))

68.Ai făcut o persoană să plângă doar dintr-o glumă?

☆ Nu doar una ...

69.Părinții tăi sunt divorțați?

☆ Nu

70.Ce ai face dacă ai afla că părinții tăi vor să divorțeze?

☆ Nici nu stiu

71.Ce ai face dacă părinții tăi vor să adopte un copil?

☆ Cu siguranta le ajung 2 :))

72.Ce te sperie cel mai mult?

☆ Prostia :l


73.Numește 3 lucruri pe care le-ai spus cel mai des când erai mic

" Promit ca sunt cuminte " , " Promit ca nu mai fac " , " S. e de vina "

74.Îți mai aduci aminte clasa 1 ? Cum a fost?

☆ Emotionant , tin minte si acum hartia aia cu un boboc pe ea :))

75.Care sunt persoanele la care ții cel mai mult?

 ☆ Parintii mei si prietenul

76.3 dorințe…

 ☆ Dorintele nu se spun :))

77.Culoarea preferată?

☆ Nu pot alege doar una :))

78.Ce iubești cel mai mult la animalul tău de companie?

 ☆ Totul , este asa de dragalas

79.Ce te enervează cel mai mult la animalul tău de companie?

☆ Uneori e obraznic , dar nu pot spune ca ma enerveaza , din contra , imi place :))

80.Ai lovit vreodată un copil?

☆ Da

81.Ai lovit vreodată pe ex ?

 ☆ Da

82.Care e cel mai frumos lucru spus unei persoane? 

☆ Ceea ce simti cu adevarat 

83.Care e cel mai ciudat lucru făcut de tine?

☆ Am facut si inca fac multe lucruri ciudate

84.Un moment scârbos…

☆ Nustiu 

85.Te îndrăgostești repede ?

☆ Nu


86.Partea cea mai frumoasă din săptămână?

☆ Sambata 

87.Care e de obicei ora ta de culcare?

☆ In timpul saptamanii aproximativ ora 22-23 , in weekend , 00 , cam asa.

88.Care culoare de ochi ți se pare cea mai interesantă ?

☆ Aceeia galbeni-verzi-maro :))

89.Băutura ta preferată este….

☆ Cappy cu capsuni si banane

90.Ce animal/insectă urăști?
☆  Tantarii

91.Fete cu păr lung sau scurt?

☆ Fiecare cu gurturile lor , dar eu prefer parul lung

92.Orașul tău natal..

☆ Cluj

93.Preferi o relație bazată pe iubire sau pe sex?

☆ Iubire , bineinteles

94.Te-ai fotografiat vreodată gol?

☆ Nu


95.Cea mai folosită minciună de tine.

☆ " Sunt gata in 10 minute "

96.Care e partea preferată a corpului tău?

☆ Ochii

97.Partea preferată a undei persoane de sex opus…?

☆ Ochii

98.Ce consideri că e nevoie într-o relație?

☆ Sinceritate , respect , si iubire 

99.Ce porți mereu la tine…

☆ Dezinfectantul de maini
100.La ce vârstă vrei să te căsătorești și să ai copil?
☆ La cati a vrea Dumnezeu .


Cam atat a fost pentru ziua de azi , sper ca nu va-ti plictisit citind tot . Ne vedem duminica cu " Argila si a ei beneficii " , pana atunci va doresc un weekend placut .

Pupici , Julie 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu