script' src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">

marți, 15 septembrie 2015

Apa de gura Listerine Cool Mint - REVIEW







            
                    Dupa cum va spuneam in review-ul anterior , am cateva produse despre care vreau sa va vorbesc , iar acum in ultima vreme ma voi axa umpic mai mult pe review-uri si pe concurs .  Astazi am sa va vorbesc despre apa de gura Listerine Cool Mint .





►Ce spun ei ?

" Folosit de doua ori pe zi Listerine Cool Mint ofera protectie impotriva placii dentare timp de 24 de ore si respiratie proaspata . Este demonstrat clinic faptul ca : - Previne si reduce placa dentara , o cauza principala a afectiunilor gingivale
       - Indeparteaza bacteriile dintre dinti
       - Improspateaza respiratia  "

                







►Ce spun eu ? 

     Intradevar , este o apa de gura buna , imi place senzatia de "scartaire" a dintilor dupa utilizarea acesteia .
Mirosul este unul puternic a mentol , asi putea spune prea puternic deoarece pe mine la inceput m-a deranjat destul de tare , mi se parea si inca mi se pare ( doar ca m-am obisnuit ) ca are mirosul ca si gelurile pentru musculatura . Ofera un aspect mai stralucitor dintilor iar despre respiratie asi putea spune ca este una fresh , fara mirosul puternic de mentol .  O folosesc deja de doua saptamani si mai am cam 25% din ea , deci pentru 3-4 saptamani ajunge o sticluta in varianta mai mica .


►Ambalaj 





    Vine intr-o sticla de plastic , imi place foarte mult faptul ca are acel loc pentru mana ( :)) ) , bineinteles ca nu este o chestie obligatorie , dar imi place aceasta idee . Pe spatele sticlei se gasesc informatiile despre produs si despre utilizarea acestuia  .

    Capacul vine cu un fel de siguranta , doar in momentul in care cele doua parti netede ale capacului sunt stranse si se rotesc atunci capacul se desface , asa , avem siguranta ca daca mergem cu ea prin geanta sau o bagam in bagaje sa nu ni se verse .


►Cantitate

    Are 250 de ml , iar eu cum am spus o folosesc de doua saptamani si deja aproape ca se termina , bineinteles ca depinde si de cate ori o utilizati pe zi .


►Pret 

   Nu mai stiu exact pretul dar cred ca pe undeva la 12-15 lei .


►Altele si parerea finala 
  
       Per total este un produs bun , il recomand , il voi recumpara cu placere daca va fi nevoie  . Dupa terminarea sticlutei voi incerca si alte variante de la Listerin . 



Ati incercat aceasta apa de gura ? Cum vi se pare ?
Distribuie sa vada si prietenii tai !


Pupici , Julie






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu