script' src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">

vineri, 4 martie 2016

Produse AVON care m-au dezamagit de-a lungul timpului















                    Primele mele produse mai de "firma" au fost cele de la AVON , am dat de ele pe cand aveam vreo 13-14 ani cam asa , a trecut ceva vreme , si ce-i drept si o gramada de produse prin mana  ... unele mai bune ... altele mai putin bune , si tocmai  despre asta vreau sa vorbesc astazi ... produsele care de-a lungul timpului m-au dezamagit si ma fac sa nu le mai recumpar a doua oara ( cel putin o bunaaaa bucata de vreme sau chiar deloc ! ) . Cum era si de asteptat nu am pastrat produsele , fie le-am aruncat , fie le-am dat cuiva , de aceea pozele cu parerea mea sunt luate toate , de pe avon.ro .


Șampon cu verbenă și mentă

Incep cu primul produs care m-a facut sa ma gandesc la acest post ... samponul avon , sau mai degraba sampoanele avon , nu mai vreau sa aud veci de ele , indiferent ca sunt din gama Naturals sau A.T , mi-au provocat o matreata groaznica , parul imi pica de la el in pumni ( si doar de la el , am incercat alte sampoane si niciodata nu am patit asa ceva ) si sa nu mai zicem ca mirosul se pastreaza in par maxim o zi , dupa parerea mea sunt oribile .


                                           Deodorant antiperspirant cu bilă On Duty Tropical Burst


 Pana acum 5-6 luni ma impacam bine cu deodorantele roll-on de la avon , acum nici nu ma mai gandesc sa le folosesc , ori mi-am schimbat eu gusturile ori ei formula ... este atat de lichida incat am impresia ca dau cu apa cu sapun pe piele . Nu-mi mai plac deloc , cele de tip spray mi se par okey , pana acuma nu am avut probleme cu ele . *  urmeaza un review *




 Un produs cu , care nu m-am inteles inca de la inceput este acest gel de curatare , imi usuca extrem de tare tenul , iar imediat dupa curatare fac o iritatie usoara spre medie de la el . Pacat , miroase frumos ... * urmeaza un review *




 Inca un produs din gama Planet Spa , acest exfoliant , pe acesta nu pot spune ca il detest , precum pe cele de sus ... nu mi-a facut nici rau , da nici bine . Exfoliaza , nu zic ca nu , miroase frumos , insa... singura problema pe care o am si cu acesta este ca si de la el fac o iritatie usoara care dispare in 30-45 de minute , dar totusi decat asa , mai bine deloc .


Mascara Big & Daring

 L-am cumparat acum 2 saptamani , si pot spune ca pe asta chiar il urasc de la compozitie pana la pensula . Nici nu cred ca trebuie sa mai spun ceva ... sigur nu-l voi mai cumpara niciodata . * urmeaza un review *



Ulei hidratant de corp Amazonian Treasures



 Il iubesc pentru miros ( GENIAL !!! ) , si chiar imi pare rau ca nu ma impac cu el :( , il foloseam dupa dus , pentru hidratare dar din pacate imi ofera in "dar" niste bubite de toata frumusetea . * urmeaza un review *





Ma bucur ca nu am atatea produse care m-au dezamagit atat de tare incat sa le pun aici , si de asemenea ma bucur ca nu am prea facut investitii proaste .
NOTA - * urmeaza un review * - la produsele la care am pus aceste ultime cuvinte inseamna ca va urma sa le fac un review cat de curand .


V-a placut acest articol ?

Pupici , Julie


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu