script' src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">

luni, 17 noiembrie 2014

Empties #1 + pareri


                                                   Hello , beauties :)

    Bine v-am gasit la primul meu post de acest gen . Am vazut prin blogosfera si nu numai ca acest tip de post este des facut  , desii la inceput eram putin sceptica si ma intrebam daca sa-l "preiau" si eu sau nu acum in schimb m-am decis sa-l fac ori de cate ori am ocazie , deoarece nu consum atat de multe produse cosmetice lunar incat sa postez in fiecare luna .
Am sa va arat produsele mele cosmetice terminate de aproximativ 7 saptamani si am sa va spun si o mica parere despre fiecare in parte .



♦  SPUMA DE PAR GARNIER FRUCTIS STYLE ♦ 
   Este o spuma buna  ,  perfecta atunci cand parul este lipsit de volum . Aplicarea se face repede si usor , pe parul umed fara necesitatea de a ne clati parul . Are un miros foarte placut care se pastreaza de dimineata pana seara pe par.

♦ APA DE GURA COLGATE MAX WHITE ONE ♦ 
   Promite albirea dintilor intr-un timp destul de scurt , intradevar face ceea ce promite dar doar in timpul folosirii acesteia . Mirosul este unul fresh , usor mentolat , dar gustul lasa de dorit . 


♦ DEODORANT DOVE SILK CARE ♦ 
  Nici macar nu am apucat sa-l termin pe jumatate deoarece sunt nevoita sa-l arunc , este cel mai prost deodorant de la DOVE  pe care l-am incercat pana acum .  Mirosul este unul placut si discret dar consistenta acestuia este una foarte branzoasa + ca lasa niste urme foarte urate pe haine indiferent de culoarea acestora . 

♦   AVON CARE INVISIBLE CARE ♦ 
  Imi plac la nebunie produsele din aceasta gama , pe langa pretul care este foarte foarte scazut calitatea acestora este una foarte buna , cat de curand voi vorbi despre acestea . Este un deodorant cu bila pentru hainele albe , nu pateaza deloc , iar mirosul este unul placut . 

♦  AVON CARE SMOOTH&GENTLE ♦ 
  Cei de la AVON spun  ca acest deodorant este conceput pentru incetinirea cresterii parului , eu una sincer nu am constatat acest lucru ci faptul ca rezista foarte mult si ca mirosul este foarte placut .







 

♦  TUS LICHID FARMASI ♦ 
  Imi place foarte mult acest tus ,  nu crapa , se usca rapid iar pensula este una subtire perfecta pentru a trasa linii fine . 

♦   TUS LICHID - no name ♦ 
  Acest tus l-am achizitionat dintr-un magazin de cosmetice din centrul orasului . La fel ca cel de la FARMASI - nu crapa , se usuca rapid iar pensula este subtire perfecta pentru a trasa linii fine .


Am de gand ca in urmatoarele saptamni sa va povestesc experienta mea cu produsele low-cost , aceste rimele sunt sub 20 de lei un pret mic avand in vedere ca le punem pe ochi . Desii au pretul acesta pot garanta ca isi fac treaba mult mai bine decat unele rimele de la AVON ( despre care va voi povesti cat de curant )
Sunt de la fime coreene din cate am vazut , achizitionate dintr-un magazin de cosmetice  , eu una sunt multumita de ele , de fiecare in parte , sunt bune - alingesc genele , nu le incarca , nu se lipesc intre ele si dau volum .


♦ GEL DE ALOE VERA VIVANATURA ♦ 
  Am mici probleme cu tenul , mai exact cativa " monstruleti " , iar pentru acestia le-a venit de hac acest gel . Mi-a fost de ajutor o luna , timp in care il aplicam in fiecare seara pe cosuri dar dupa o perioada tenul meu a inceput sa se obisnuiasca cu el . Este bun ,  si cu siguranta il voi mai recumpara . 


Cam acestea au fost produsele mele terminate in aproximativ 7 saptamani , daca aveti intrebari nu exitati sa mi le adresati . In urmatoarea postare voi vorbii despre pudra de argila Aslavital si efectele ei asupra tenului gras cu tendinta acneica . 






Kiss , Julie .



 









 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu