script' src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">

sâmbătă, 7 februarie 2015

Experienta mea cu Zineryt


 
        Buna seara , frumoaselor
Azi vreau sa vorbesc putin despre faimosul Zineryt pe care l-am folosit in urma cu un an , inainte de a avea blogul deci , nu am poze personale cu acesta . Pentru inceput vreau sa va spun putin istoricul tenului meu . Am tenul gras cu usoara tendinta acneica ( cel mai adesea in acea perioada a lunii ) , nu pot spune ca sunt plina de cosuri , dar nici ca am un ten lipsit de ele . Pe cand avem 12-13 ani am inceput sa ma dau cu fond de ten , acest fapt agravand starea tenului meu ( maine voi posta " Prostia vietii mele " in care veti afla totul ) . Tot pe la varsta aceea m-au luat frumos frumusel parintii mei de manuta si m-au dus la un cabinet dermatologic , acolo mi s-a recomandat Zineryt , l-am folosit pana mi s-a terminat , in general totul a fost bine . Acum un an , mai exact in Ianuarie am decis sa fac din nou acest tratament .
M-am dus si mi l-am cumparat dintr-o farmacie , fara prescriptie medicala si fara alte intrebari .

Cum a fost ?
Cosurile au inceput sa dispara incetul cu incetul , il aplicam de doua ori pe zi , dimineata si seara si NU foloseam nimic altceva pe fata . Dupa o saptamana jumatate aveam sa scap de toti " monstruletii " de pe fata.
Daca aceasta problema se rezolva , aveau sa intervina alte 4 probleme !
Punctele negre nu dispareau , mi se unflau , deveneau cosuri , ramanea o cicatrice  ca mai apoi sa fie din nou puncte negre . Am crezut ca devenind cosuri , aveau sa dispara cu totul , dar m-am inselat .
Iritatia - dupa ce mi-au trecut cat de cat cosurile ( nu toate , mai ramaneam 1-2 ) am inceput sa ma irit destul de urat pe fata ! Am intrerupt doua zile tratamentul iar mai apoi l-am reluat , din nou , acea iritatie cei drept intr-o forma mai ursoara . 
A inceput sa mi se descuameze piele dupa primele 5 zile , s-a rezolat dar nu in totalitate cu o crema intens hidratanta .
Obisnuirea tenului cu acesta m-a facut sa renunt la el cu totul , dupa primele doua saptamani nu-si mai facea efectul deloc .

In general este un produs bun , si probabil ca traind in viata , daca voi mai avea probleme cu tenul si voi fi nevoita voi apela din nou la el . Desii cele 4 probleme de care va ziceam au intervenit in " relatia" mea cu Zineryt , si-a facut treaba , cosurile au disparut , dar au ramas niste pete inestetice si mici cicatrici , care acum dupa un an s-au mai estompat .

Ce parere aveti despre acest produs ?
L-ati incercat ? Cum vi s-a parut ?
Sunteti tentate sa-l incercati ?

O seara frumoasa , pupici , Julie


3 comentarii:

  1. Bună ..eu l.am folosit timp de 2 ani și m a ajutat foarte mult. .însă de vreo luna nu își mai face efectul. .coșurile au început sa apară și chiar nu știu ce sa mai folosesc. .Am luat skinoren însă nu prea da rezultate. .e ok sa îl folosesc iarăși după 2 luni de pauza ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna , ma bucur ca pe dvs. v-a ajutat in decursul celor 2 ani . Probabil incepe tenul sa se obisnuiasca cu el , la fel cum mi s-a intamplat si mie ( doar ca mie intr-un timp mai scurt ), eu nu stiu ce sa va recomand , daca sa-l mai folositi sau nu dupa pauza . Ceea ce va pot spune eu este ca dupa ce am avut o acnee de toata frumusete , dupa ani in care m-am luptat cu ea , acum , de aproximativ un an pot spune ca nu mai am pe fata nici un monstrulet . Ceea ce m-a ajutat pe mine in lupta acneei a fost BREVOXYL , despre care voi scrie curand .Eu va recomand sa mergeti la un medic dermatolog el va stii cu exactitate ceea ce sa va recomande . Eu , Brevoxylul l-am folosit "dupa ureche" , la mine a functionat si nu am avut efecte negative , dar depinde de persoana .

      O zi frumoasa !

      Ștergere