script' src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">

duminică, 2 august 2015

Cum mi-am deschis nuanta parului FARA DECOLORARE !





           

                      Salutare ! Astazi am sa va vorbesc despre felul in care am ajuns de la saten foarte inchis cu dungi de toate culorile in cap la o nuanta placuta de saten-blond-roscat , nici nu stiu exact culoarea care este , un fel de coniac .  Pentru inceput vreau sa va explic umpic care a fost "istoricul" parului meu .

NOTA ! URMATOARE IMAGINI REPREZINTA CULOARE MEA DE PAR DE-A LUNGUL TIMPULUI ! SUNT DECUPATE PENTRU A FOCALIZA FIX DOAR CULOAREA SI NU ALTCEVA ! 

Pe cand eram naturala si nu vopsita pe par , eram posesoarea unei frumoase nuante de saten  , care din pacate de-a lungul timpului din cauza ingrijirii necorespunzatoare si folosirea excesiva a placii de par , varfurile incepeau incet incet sa se decoloreze , era gen "ombre " de pe acum , doar ca intr-o varianta mai nesanatoasa . 

 Am inceput cu prima mea vopsire - un roscat aprins pe cutie (dar care din pacate nu asa de rosu si pe parul meu )

 L-am pastrat o vreme , 1-2 ani . Am inceput sa ma plictisesc de roscat , vedeam prea des persoane cu acea nuanta + ca ingrijirea trebuia sa fie una foarte atenta ( despre ingrijirea parului roscat voi vorbii intr-o alta postare ) 

Dupa care cum am spus , plictiseala si-a spus cuvantul asa ca mi-am bagat in cap cea mai neagra vopsea pe care am gasit-o in hipermarket . 


 Asa arata parul meu dupa vopsire . 

Toate bune si frumoase , parul meu stralucea , nu era aspru , varfurile despicate le-am tuns , doar ca .... negrul a inceput sa mi se decoloreze incet incet ... am ajuns la o nuanta de saten inchis , un negru combinat cu roscat . Am spus ca o vreme il las asa , ca poate se deschide si mai tare .  Nu a fost asa , s-a deschis doar pe lungimea unde inainte , candva aveam roscat , radacinile cam de 2 degete erau negre , si nu vedeam sa se decoloreze , normal pe parul natural  nu erau sanse .  
 Si asa am ajuns ca sa am DEOCAMDATA 2 culori in cap INESTETICE ! + sa nu mai vorbim de radacini care cum imi crestea parul , crestea si nuanta mea naturala . Bun , din nou m-am dus la magazin si de data aceasta mi-am cumparat un saten deschis , care a prins ce-i drept , dar nu uniform , pe nuanta mea era exact culoarea de pe cutie , pe cele 2 degete de par brunet nu a prea prins nu stiu ce iar unde aveam roscat , era o nuanta calda , placuta . Din nou de aceasta data aveam 3 culori in cap ! L-am lasat asa o vreme deoarece dupa ultima vopsire a inceput sa se aspreasca . Cu timpul cum s-a decolat treptele/borturile de culoare nu mai erau asa fixibile . 

 Nu mai doream sa ajung la brunet , fiind vara , asa ca doream sa ajung la o nuanta cat mai deschisa . Cum decolorare nu vroiam nici in ruptul capului am ajuns sa dau un search pe Google si asa am aflat de o "reteta " care promite deschiderea nuantei parului FARA DECOLORARE ! si FARA A O DISTRUGE ! Ceea ce pentru mine era un lucru foarte important . 

NOTA ! POZELE DE MAI JOS SUNT LUATE DE PE INTERNET DEOARECE EU NU AM MAI APUCAT SA LE FAC POZA LA ALE MELE ! 

 Am aflat de o vopsea alba (blond platinat- dar in catalogul acestora era mai degraba alb-alb) , de la Kallos , care combinata cu oxidant de 12% deschide nuanta parului .   
Zis si facut , m-am dus la primul stant Kallos pe care l-am gasit si mi-am cumparat doua tuburi de vopsea 000 - asa se numeste nuanta acesteiea si un oxidant de 12% la 1 litru .


                                                                       sursa :OJA.RO

                                                        sursa:1001cosmetice.allshops.ro


Oxidantul meu difera putin , are un alt recipient  , doar imaginea de mai sus am gasit-o .
Imi pare rau ca nu am apucat sa fac poze , oxidantul il mai am , doar ca nu arata la fel de bine ca si atunci cand l-am cumparat .

Prepararea acesteia este relativ usoara , se pune cantitatea dubla de oxidant , de exemplu daca sunt 50 ml de vopsea se va pune 100 ml de oxidant , si tot asa . 

Mi-am pus amandoua tuburile in cap , ca sa fiu sigura ca imi va iesi , greseala si prostia mea a fost sa o aplic mai intai la radacini unde avea parul meu natural si mai apoi pe lungimea parului . Mirosul este unul foarte intepator si iritant , a amoniac bineinteles . Am stat 40 de minute cu "maglavaisu" in cap , dupa care m-am spalat , tin sa mentionez ca m-am panicat foarte tare ca atunci cand mai aveam de stat vreo 10-15 minute si parul a inceput sa mi se incalzeasca foarte , foarte tare , dar am continuat si spre surprinderea mea nu mi s-a intamplat nimic rau . 

Rezultatul ? 

Aceasta este nuanta mea pe toata lungimea parului exceptand doar radacinile care au devenit blonde , spre surprinderea mea nu a iesit acel blond "pui" ci mai degraba o nuanta frumoasa de blond , totusi mi-am spalat parul cu samponul Kallos Silver pe care l-am cumparat tot in aceeasi zi de frica ca nu voi mai putea iesi din casa din cauza blondului urat la care ma asteptam .

Sincer , sunt placut surprinsa de faptul ca mi-a iesit uniform , inclusiv unde aveam brunet , roscat  sau celalalt saten .
Parul nu mi s-a degradat DELOC din potriva , mi-a devenit mult mai matasos .

Intentionez sa mai fac inca o data aceasta procedura , pentru a mi se deschide mult mai mult parul .

Eu sunt FOARTE MULTUMITA de aceasta metoda .

Ce parere aveti ? Voi veti incerca ? Astept comentariile voastre .

Pupici , Julie .


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu