script' src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">

miercuri, 27 august 2014

● TAG - 10 produse sub 10 lei ● / TAG - 10 products under 3 $ ● + Scurt reviews / + Short reviews


     

      Bine v-am gasit la prima mea postare de acest gen . Cautand ieri pe diferite bloguri am vazut ca acest gen de TAG este destul de facut  , asa ca m-am gandit ca si eu sa-l fac . Acestea sunt preferatele mele (deocamdata) , asa ca voi scrie si un mic review la fiecare pentru o mica parere .

    Well I found my first post of this kind. Looking on various blogs yesterday I saw this kind of TAG is quite done, so I thought to do it myself. These are my favorite (for now), so I will write a small review on each for a little feedback.


1.Crema de corp A V O N naturals cu vanilie

+ Are o cantitate destul de generoasa (200 ml )
+ Mirosul este absolut genial , iti vine sa o mananci cu totul
+ Pretul este 9.99  daca o prinde-ti la oferta














2. Tus de ochi Farmasi


+ Pensula este subtire , numai buna pentru a trasa linii cu precizie
+ Nu crapa si nu se cojeste
+ Este rezistent
+ Pretul nu trece de 10 lei ( in unele magazine )











3. Paleta de culori pentru sprancene

Este o paleta care pe cat este de ieftina ( 10 lei ) pe atat este de buna .
+ Are 10 nuante , de la maro deschis pana la negru foarte inchis
+ Rezista foarte mult pe spracene
+ Se pot folosii si ca fard de pleoape
+ Pretul - 10 lei










4. Spray protector de la A V O N

Nu este unul dintre cele mai WOW produse pentru protectia parului , dar raportat la pret/calitate este numai bun .
Eu il folosesc pentru varfuri , inaintea folosirii placii de par ( pentru cealalta parte de par , am alt spray - jos )
+ Are un miros dulce care rezista pe durata intregii zile pe par
+ Pretul este de 9.99 lei daca il prindeti la oferta
+ Avand in vedere ca pe acesta il folosesc doar pentru varfuri , cantitatea este indeajuns pentru 1-2 luni
- Cantitatea - 100 ml . Daca este sa luam pentru protectia intregului par





5. Spray pentru protectia parului de la KALLOS

Deocamdata acesta este preferatul meu in materie de protectie a parului .
+ Mirosul - unul dulceag care rezista pe par o zi intreaga
+ Cantitatea 200 ml
+ Pretul - eu l-am cumparat cu 9.99 din DM dar am observat ca in Auchan sunt cu 7.99 .










6. Balsam de buze de la NIVEA

Imi plac toate balsamurile de buze din gama NIVEA , insa parca parca acesta este preferatul meu in aceasta perioada , iti vine sa-l mananci cu totul , mirosul de cirese te cucereste din prima.
+ Mirosul - absolut GENIAL
+ Cantitatea iti ajunge destul de mult timp chiar daca il aplici zilnic
+ Ceea ce am observat la alte balsame de buze este ca dupa o anumita perioada isi schimba mirosul , in schimb cele de la NIVEA nu
+ Pretul -5.99 -10 lei





7. Crema depilatoare pentru pielea sensibila de la Farmec

Desii nu sunt adepta cremelor depilatoare  , aceasta mi se pare una buna . O folosesc cand nu am timp sa-mi prepar o pasta de zahar sau sa folosesc epilatorul .
+ Cantitatea - 200 ml
+ Imi place foarte mult ca nu irita pielea
- Mirosul specific de crema depilatoare ma deranjeaza de multe ori
+ Pretul este unu foarte bun raportat la pret/cantitate/calitate , am cumparat-o cu 9 lei din Profi







8. Demachiant 3 in 1 de la A V O N Care

In ultima perioada am inceput obsesiv sa folosesc produsele de la  A V O N  Care , mi se par foarte buna , iar acesta este acum preferatul meu . Eu am ten gras cu cativa " monstruleti" in perioada "sensibila" iar acest demachiant isi face treaba foarte bine . Tine excesul de sebum bine in frau , lasa pielea catifelata cu un miros placut si discret .
+ Mirosul este unu discret care se pastreaza totusi pe fata cateva ore
+ Imi place ca are aloe vera - recomantata pentru tenul gras
+ Se impaca foarte bine cu tenul meu
+ Imi place toata gama de la A V O N - cat de curant va voi prezenta un review detaliat despre aceste produse
+Pretul este unul foarte acesibil , oscileaza intre 5.99 si 10.99



9. Spray cu Maroccan Oil de la A V O N

Este un spray pentru descalcirea si stralucirea parului , descalcirea parului rebel nu mai este o corvoada.
+Mirosul , discret care ramane pe par o zi intreaga
+ Descalceste , imblanzeste si ofera parului stralucire
+ Pret - 9.99 - in campania cea mai ieftina











10 . Deodorantele de la A V O N

Dupa cum va spuneam iubesc A V O N Care , dovanda sta in faptul ca am avut toate produsele din aceasta gama si sunt absolut multumita pe deplin de ele . In general deodorantele A V O N sunt bune , au mirosul foarte placute , rezista mult si au preturi accesibile .
Cele care sunt deocamdata preferatele mele INVISIBLE Care si SMOOTH&Gentle sunt printre cele mai bune
Cel alb , nu pateaza hainele albe , nu raman urme galbene pe ele.
Iar cel roz este pentru incetinirea procesului de crestere a parulu
i
+Pret 5.99 -10.99




Acestea fiind spuse , vreau sa va ofer mai departe si voua acest TAG in caz ca nu l-ati facut .
Ne vedem maine


Pupici , Julie






















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu