script' src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">

miercuri, 7 ianuarie 2015

#1 Obsesia zilei : Bluze Fluffy







Si gata cu vacanta , azi am reinceput din nou scoala ( asta doar la mine e valabil ) , incerc sa ma reintegrez in vechea mea rutina , trezitul de dimineata , fuga de colo in colo , invatat si altele . Intodeauna dupa ce termin tot ceea ce am de facut , i-au laptopul in brate si incep sa intru pe site-uri sa vad ce a mai aparut nou . Rasfoind Choies.com am vazut o multime de bluze si pulovere care mai de care mai pufoase si colorate , cum afara este frig de ingheata apele ce poate fi mai bun decat o bluza laarga si pufoasa + o ceasca mare de ciocolata calda ?
Asa ca , pe ziua de azi , obsesia mea sunt acestea .
Va las mai jos cateva modele care mi-au atras atentia .




Ce parere aveti ? Va plac ? In ce combinatie de haine si accesorii le-ati purta ?

Pupici , Julie





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu