script' src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">

duminică, 8 februarie 2015

Prostia vietii mele







    Buna dimineata , frumoaselor
Daca in postarea de ieri va spuneam despre experienta mea cu Zineryt astazi va voi spune care a fost cea mai mare prostie pe care am putut-o face pana acum . Sper ca odata cu aceasta postare sa se evite ceea ce am facut eu , deoarece si fetitele mai mici ar putea citi blogurile noastre si sa nu inteleaga exact ceea ce trebuie ( asa cum am facut eu ) . Aveam 12 ani , pubertatea deja isi punea amprenta pe mine , parul deja crescuse , vocea mi se schimba , aveam alte apucaturi , menstruatia iar odata cu acestea si cosurile isi faceam simtita prezenta . Imi strangeam cosurile ( caci despre asta voi vorbi astazi- cum mi-am distrus eu fata )  iar petele cauzate de acestea nu lipseau . Bineinteles , parintii mei m-au sfatuit , nu le strange ! lasa-le in pace ! Dar cine sa asculte ? Ma spalam pe fata zilnic cu un sapun special , dar eu parca o luasem razna in viziunea mea numai eu aveam cosuri si alcineva nu . Cum aveam acces la internet , mai scriam pe Google - cum sa scapi de cosuri si iata ca de aici a inceput totul ... hidratare corecta , produse naturale , produse cosmetice , nici eu nu mai intelegeam ce trebuia sa fac ca sa nu le mai am . Mi-a cumparat mama de la farmacie ceva pentru cosuri dar de ce sa astept o vesnicie sa-mi treaca cand pot sa-mi dau cu "glet" fata ? Da , fondul de ten ... la 12 ani , le vedeam pe cele mai mari din scoala mea cu tenul lor frumos , ca de portelan ... dar secretul ? Fondul de ten ! Asa ca frumusel repejor am " sustras " 4 lei din portmoneul mamei si am dat o fuga la magazinul din colt sa-mi iau fond de ten  cu 4 lei !! Stiam sigur ca mama nu ma va lasa sa ma dau cu el , asa ca il luam cu mine la scoala , ieseam mai repede din casa sa ajung cu 10 minute mai repede la scoala , fuga in baie , gletuieste-te si mergi la ore . Bineinteles ca nu mi-am ales nuanta potrivita , eu alba ca varul si fata neagra . Apoi , cand ajungeam in scara blocului , il stergeam rapid cu servetele umede si puteam intra linistita in casa . Nu am realizat eu pe moment ca nu este bine ceea ce fac , ci doar dupa un timp , cand cosurile numai nu mai dispareau - fondul de ten de proasta calitate imi facea si mai multe . Asa am continuat aproape un an , pana in vara cand atunci a luat-o razna totul . Eram in vacanta la bunici , la tara , un loc minnunat . Seara bunica mea si-a pregatit din alifie si secretia din galbenele o crema ( pentru ea functiona- avea tenul foarte uscat )  , dar eu desteapta de mine ( ca mai bine nu ma pot numi ) m-am gandit sa ma dau pe tenul meu gras si cu cosuri cu acea crema fooooaarte grasa . Pe dimineata am avut socul vietii mele ! Fata imi era cu bube si cosuri de nu aveai loc sa pui un deget ! Am inceput sa plang isteric , desii nu rezolvam oricum nimic . Am ajuns acasa , s-au luat amei cu mainile de cap cand au vazut ce am ispravit si de urgenta m-au dus la un dermatolog . Mi-a recomandat Zineryt , fericita ca  am sa scap de cosuri foloseam in continuare acelasi fond de ten spurcat . Bubele mi-au trecut , cosurile la fel dupa o lunga perioada in care foloseam o multime de creme , lotiuni , vizite la dermatolog si cosmetica  . Azi , dupa atata timp inca regret isprava facuta . Inca trag dupa dezastrul de atunci , nici pana acum nu mi-au trecut de tot cosurile ( desii sunt constienta ca am tenul gras ) in ciuda zecilor de produse care mai de care mai scumpe . In continuare folosesc un tratament pentru cosuri , nu am multe , dar nici nu am . Dar cine nu-si doreste un ten aproape perfect ? Am decis sa scriu aceasta postare ca sa trag un mic semnal de alarma . Asa cum eu , la 12 ani aveam acces la o multime de informatii , asa se are si acum . Daca se intampla sa citeasca vreo fetita mica , luati aminte ce v-am spus si invatati macar cate ceva din experienta mea , si a altor cativa . Nu va jucati cu prostii , cu fonduri de ten ca sa va acoperiti cosurile , mai ales cu unu de 4 lei , luat din coltul blocului , poate ca acum vi s-ar parea " cool " dar peste 5 ani sa regretati .


Sper ca ati avut rabdare sa citit asa roman :)))
Pupici , Julie


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu