script' src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">

luni, 9 februarie 2015

Wishlist in Februarie

    Desii este abia inceputul lui Februarie , in ultimele zile a nins la Cluj , dar nu s-a depus numai fleasca s-a facut pe jos . Eu tanjesc dupa niste lucruri mai lejere mai subtiri ... fortez putin primavara .
Este primul meu post din aceasta categorie . Imi place ideea , mereu uit sa mai cumpar cate ceva ce mi-am propus cu cateva zile in urma , asa ca , cu acest tip de post , un doi stiu ce uit si ce trebuie sa-mi cumpar .

Geaca de piele negra  , nu ar trebui sa lipseasca din nici o garderoba . Inca "suspin" dupa cea de anul trecut pe care mi-am rupt-o :( .

Blugi boyfriend nustiu de ce dar in ultima vreme tot genul acesta de blugi ii descat , luna aceasta cu siguranta cel putin 2 perechi imi voi lua .

Nebunia Air Max , mai nou pe toata lumea am vazut cu acest gen de adidasi in picioare , asa ca am de gand sa investesc si eu o suma destul de frumusica in ei .

La capitolul produse de ingrijire in aceasta luna nu va trebuii sa-mi cumpar multe , vreau sa-mi inlocuiesc vechiul gel de curatare cu unul nou .


Voi ce doriti sa bifati pe lista in aceasta luna ?
Pupici , Julie






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu