script' src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">

joi, 7 aprilie 2016

#4 Obsesia zilei : Pantofi sport fara sireturi





    Weekendul trecut am dat iama prin magazinele pentru o reimprospatare a garderobei , deoarece a venit primavara , trebuie sa ne etalam fustele , balerinii , pantofiorii , si sa scoatem din sifonier haine mai subtiri . De cand ma stiu , tot timpul , la inceput de anotimp/sezon ma duc la cumparaturi de noi haine , accesorii si incaltaminte  ( cateodata am impresia ca asa-s structurata) .
Uneori , noi femeile/fetele tindem sa ne cumparam cateodata prea mult ... asa s-a si intamplat cu mine , cand mi-am luat 5 perechi de pantofi sport fara sireturi dintr-un foc . ( voi revenii cu poze )

Asa ca , clar obsesia mea , cea a zilei ( si nu numai ) sunt patofii sport fara sireturi . Love it !!

Mai jos va las niste poze cu niste modele din Berska si H&M care mi-au atras atentia , si pe viitor , tiind sa cred ca-i voi avea :)) ( bine , nu pe toti , dar macar 2-3 perechi )












Voua va plac acesti pantofi ?

Pupici , Julie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu