script' src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">

miercuri, 20 aprilie 2016

Let's talk !



                                                                                                         sursa foto


                  Buna , dragelor ! 
Dupa cum ati observat , am lipsit cam mult ( doua saptamani , cam asa ) de pe blog , am ratat si doua numere de seven days .
Dar , totusi , nu am lipsit cu un motiv neintemeiat . Din cauza la vremea de acum doua saptamani ( chiar in ziua in care am facut pozele pentru seven days ) am tras o raceala de toata frumusetea . 
Raceala care s-a lasat cu febra 40 si perfuzii , o saptamana ( este prima mea raceala de genul asta , si sper ca si ultima ) . Cum era logic , nu am iesit din casa deloc , nici la scoala nu m-am dus . Asa ca , din pacate nu aveam ce poze si ce sa va povestesc inafara de raceala asta . Apoi , urmatoarea saptamana m-am intors la scoala si am ramas masca cand am vazut cate am pierdut - 6 ore de mate ,
6 de romana ( materiile de bac )  plus alte materii la care trebuia sa-mi copiez lectiile , temele sa le fac ca altfel un-doi puscam o nota proasta , iar pe langa toate astea ( care mi-au ocupat destul de mult toata saptamana) am avut de dat 5 teste . 
 Sper ( adica sunt sigura ) ca ma intelegeti . Imi pare foarte rau ca am lipsit atat , si ca nu am avut timp sa scriu ceea ce mi-am propus. 




Ne citim la urmatoarea postare ! 

Pupici , Julie

 




 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu