script' src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">

sâmbătă, 28 mai 2016

It's all about ...TIME !

 


     Nu cred ca exista o poza mai buna ca asta - care sa ma caracterizeze atat de bine . 
Probabil ca ati observat , imediat este o luna de cand eu nu am mai scris nimic , de cand am fost inactiva pe blog , SI IMI PARE RAU !
Imi pare rau ca timpul nu-mi mai permite sa postez pe blog atat de des , ba chiar , imi incurca si viata personala . 
Stiti , sunt inca la scoala , note , teze , ultima suta de metri , etc . Chestiile astea isi pun amprenta pe mine , si sper sa nu mai dureze mult . 
 Am scapat de teze , acum , trebuie sa vina un alt val de lucrari , pentru ultimele note , iar pentru asta trebuie sa muncesc pentru a scoate rezultate foarte bune . 
Daca o parte din timp mi-l mananca scoala, temele , invatatul ... o alta parte mi se duce si pe job-ul part-time ( daca pot sa-l numesc asa ) , despre care , probabil veti afla mai incolo . 
Va spuneam ultima data ( daca bine tin minte ) ca mi-am facut un abonament la electrostimulare , din pacate , a trebuit sa renunt la el deoarece nu mai am timp sa fac nimic . Ajungeam seara la 22 acasa si nu-mi mai ardea de nimic , asta este , voi compensa cu masaje si sport la mine acasa pana timpul imi va permite sa ma duc la o sala si inapoi la salon . 
 Si imi este ciuda , a naibii de ciuda cand acolo , frumos stau aranjate pozele in albume pentru urmatoarele postari , numai ca timpul nu ma lasa , si acum , sincer , printre alte treburi , mi-am facut timp 20 de minute sa scriu . 
O multime de idei imi sunt notate in agenta , si cateva produse terminate pentru empties . 

Sper , si promit , ca odata ce lucrurile se vor aranja , voi scrie mult mai des , din pacate , acuma , trebuie sa postez mai rar . 


Pupici , Julie



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu