script' src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">

duminică, 1 mai 2016

Seven days | #3







      
            Incep prin a va spune HRISTOS A INVIAT !  Ca tot omul ( sau aproximativ ca tot omul ) am fost la Inviere azi noapte . Din pacate , crescand  , am observat ca lucrurile nu mai stau la fel , ca oamenii si traditiile se schimba ... in rau . Nu vreau sa par rautacioasa , sau sa par altfel de cum sunt cu adevarat , dar vreau sa zic lucrurilor pe nume . Am ajuns  sa-ti faci mai multi nervi decat sa te simti bine atunci cand mergi la biserica , si aici ma refer la azi noapte . Imi pare extrem de rau , ca nu mai poti merge si sa te simti bine , linistit , sa-l ai in suflet pe Dumnezeu . Nu stiu cum a fost la voi la Inviere ( daca ati fost ) , dar eu nu mai puteam sa rabd tot ceea ce se intampla in jurul meu . Nu zic , Doamne Fereste ca toata lumea trebuie sa fie sfanta si sa taca din gura , dar macar bunul simt ar trebui sa-l aiba , numai zic . In continuu cat am fost , copii , care mai de care plictisiti/enervati/neastamparati urlau din toti plamanii lor , o ora si umpic cat a durat . Daca pe tine ca parinte nu te deranjeaza ca acel copil urla ca un descreerat , nu inseamna ca toata lumea ii accepta nazurile , nu ? Ca mai apoi , in fata mea , sa vad doi copii care incercau sa se joace de-a " hai sa-i dam  foc la pantaloni la nenea asta " . Sa zicem ca astea o fost lucrurile cele mai normale in comparatie cu cei doi
intragostiti din spatele meu care se sarutau de parca erau in dormitor . Si m-a deranjat , pe langa zgomotul produs din 3 in 3 minute si nesimtirea de care au dat dovada . Nervii la stomac deja incepeau a ma racaie si a fost musai sa ma mut in alta parte , dar nici acolo nu am scapat de copii aia neastamparati . Am fost dezamagita sa vad ce oameni necivilizati , veniti din cuca macaii fara pic de bun simt au fost la Inviere . Okei , pe copii aia hai ca nu am ce sa zic , ca de vina is parintii care nu stiu sa-i educe si sa-i indrepte acolo unde trebe . Dar ceilalti ? Adultii ? Aia doi care se giugiuleau de mama focului ? Tanti x care se uita care cu ce ii imbracat stand pe o banca ? Barbatul ala in toata firea care zicea " Hai ma , de 3 ori trebe sa inconjuram ? "
Mama cu fica stand la taclale toata slujba si inganand tot ceea ce zicea preotul ? Am incercat sa evit , sa inchid ochii , sa nu-i mai vad , am incercat sa ma concentrez cat de cat si sa fiu atenta la ce zicea omu' ala , dar n-ai cum , imposibil cand mai vezi si auzi cate un om . Sper , ca la anu' sa fie mai bine ...


Si acum sa depasim subiectul asta , si sa trecem la de-ale noastre .





Mi-am inceput saptamana la Casa Marchizei , cu o prima sedinta de electrostimulare ( dupa 2 zile am facut-o pe cea de-a doua )  , tare mult imi place senzatia  ( :)) ) . Despre asta va voi povesti mai multe dupa ce-mi voi termina toate sedintele ( mai am inca 8 ) . Voi reveni si cu poze before&after / inainte&dupa .


Cam de o luna , m-am indragostit de oja cu efect de piele , vazuta pe internet . Dar cum unghiile mele nu-mi permit sa ma dau cu oja , am renuntat la ea . Dar , prietenul meu nu a stiut ca nu mi-o mai doream , asa ca , acum o saptamana am primit-o cadou . Am folosit-o , doar ca pe unghiile construite cu gel , arata super fain ! Voi reveni cu un  review despre acesta .









Azi am aflat despre acest program de editat poze , GIMP se numeste . Din pacate , telefonul meu nu prinde atat de bine detaliile , iar cu acest program , am auzit , ca ar rezolva intr-o oarecare parte problema . L-am instalat , dar trebuie sa ma pun calumea sa vad cum functioneaza , ca la o prima impresie , sincer , is paralela cu el . Deocamdata folosesc PhotoScape , sunt multumita de el , nu zic nu , dar daca se poate ceva mai bun , de ce nu ?!





Cine zicea ca atunci cand vei creste nu te vei mai uita la desene  ? Toata saptamana , dar toata , in fiecare dimineata deschideam  televizorul pe Disney Junior sa ma uit la Sofia intai , Doamne cat imi mai place desenul asta .










Sper ca v-a placut aceast articol .

Va doresc un inceput de saptamana cat mai frumos !

Pupici , Julie






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu