script' src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">

luni, 18 ianuarie 2016

Chit Chat cu Julie - Buze "formidabile"



                  Buna frumoaselor , dupa cum stiti aceasta rubrica este destinata vorbirii oricarui subiect , care nu prea are legatura cu ce am facut eu pana acum pe blog , rubrica aceasta este destinata unei convorbiri intre mine si voi , asa ca nu ezitati sa-mi lasati comentarii sau sugestii . Astazi , vreau sa va vorbesc despre buze ... si nu orice buze , ci alea urate . Recent , am vazut in statia de autobuz o domnisoara , din spate mai ca nu ziceai ca e papusa Barbie , dar in momentul in care s-a intors cu fata am avut pur si simplu un SOC ! Niste buze enorme si inestetice , strambe si de o culoare foarte ciudata ( nu stiu daca purta sau nu ruj , in schimb culoarea era una verde-mov ). Si am stat , si m-am tot gandit ... de unde atata "inesteticism" ? Okei , okei ... sunt sigura ca toate ne dorim buze pline si frumoase , si sunt de parere ca un ESTETICIAN BUN poate sa le faca daca nu suntem inzestrate de la Mama Natura cu ele . In schimb, tot mai des vad domnisoare/tipe/femei care apeleaza la marirea buzelor iar rezultatul este unul frumos si natural ! Dar... la fel de des vad si femei la care rezultatul este unul DEZASTRU !!
De la astfel de buze pana la .....


astea ii cale lunga...si proasta 

 Pe langa ca sunt inestetice ... mai sunt si gretoase . Sincer , nu stiu de ce i-ar placea ASA CEVA unei persoane de sex frumos ( sau barbatilor ) .
Trecem de la dezastrul cu botoxul , la o alternativa ceva mai simpla , MARIREA BUZELOR IN PAHAR ( :)) ) , da , ati auzit bine , dupa succesul acelor capsule ( sau cum s-or fi numii ) de la BioLips , unele fete s-au gandit sa improvizeze ... si incet incet , efectul de turma a aparut , toata lumea isi " sugea " buzele intr-un pahar/sticla sau capac de deodorant ( pe bune , puteti da un search pe YouTube)  , bineinteles ca aceasta "improvizatie" nu a putut sa se ridice la nivelul capsulei de la BioLips , asa ca efectele au aparut ... negative ce ii drept . 


Ohoho , astea is cazurile fericite , cele mai rele sunt acelea in care pur si simplu carnea buzelor a explodat .

Voi ce parere aveti ? Cum vi se par ?
Tin sa mentionez ca acesta este un articol deschis si trebuie tratat ca atare , nu doresc comentarii rautacioase cu privire la ceea ce am scris si cum !


Pupici , Julie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu