script' src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">

vineri, 29 ianuarie 2016

TAG : Ce folosesc in momentul de fata ?

                                                sursa foto : cosmetics-rebloged.tumblr.com

            In ultima perioada am devenit putin mai ... ordonata in ceea ce priveste blogul . Am o agenda , in care imi notez ceea ce sa scriu ( pentru a nu uita ) , idei , cand si cum programez postarile .  Astfel , am observat ca fac fata ceva mai bine timpului care mi se pare mult , mult prea scurt pentru cate idei asi avea eu. Recent , cu un singur search pe Google , am gasit o multime de TAG-uri care mi-au placut , si , bineinteles ca le-am si notat pentru a le face si eu la randul meu . 
TAG-ul acesta este simplu ... trebuie sa spun ce produse de make-up sau de ingrijire folosesc in momentul de fata , asa ca ... uita-ti lista mea :)


Sampon - Nizoral  - cat de curand va voi vorbii despre el
Balsam - Kallos - nu m-am asteptat ca un produs atat de ieftin sa fie si bun
Masca de par -  in momentul de fata nu folosesc nici o masca de par din comert , imi fac eu singura , acasa 
Produse de styling - folosesc rareori fixativul de la Wella , atunci cand doresc sa-mi prind doar bretonul 
Gel de dus - il folosesc pe cel de la Avon , Senses Lagoon 
Lotiune de corp - nu folosesc chiar zilnic , ci doar cand imi amintesc - de la Avon Naturals cu orhidee si coacaze 
Crema de maini - Nivea Smooth Nourishing
Anti perspirant - Rexona cotton dry 
Fake Tan - nu folosesc nici un produs in privinta aceasta , prefer solarul cand se apropie vara
Makeup Remover - apa micelara de la Garnier , o folosesc pentru simpla curatare a tenului , deoarece in ultima perioada nu am mai folosit fondul de ten 
Cleanser - nu folosesc
Crema de fata - de la Avon nutra effects
Exfoliant - pana acum am folosit o multime din comert , si sincera sa fiu nici macar un produs nu m-a dat pe spate , sau macar sa faca ceea ce ar trebuii . Prefer sa-mi realizez eu singura un exfoliant acasa 
Primer - nu folosesc 
Fond de ten - dupa cum am zis , nu mai folosesc de ceva timp fondul de ten zilnic , doar atunci cand este ceva mai deosebit - Revlon ColorStay
Concealer - consider ca nu am nevoie ( deocamdata ) , deci , nu folosesc
Pudra - pana acum nu am reusit sa ma impac cu nici o pudra , asadar am renuntat la ea
Blush - nu folosesc
Bronzer - nu folosesc
Highlighter - nu folosesc
Eyebase - nu folosesc
Eyeshadow - nu le folosesc cu regularitate , sunt mai multe brand-uri , Sephora , Mac , Avon , Oriflame ...
Eyeliner - tusul de ochi de la Farmasi
Ondulator - Remington
Mascara - L'oreal Butterfly
Lipstick - Mac- Sweet Sunrise
Gloss - nu folosesc
Oja/lac de unghii - pe unghiile mele ( asta-i alta poveste ) nu am nici o sansa sa ma dau cu lac de unghii , cel mai adesea port unghii tehnice 
Parfum - ZARA





Sper ca ati avut rabdare sa cititi tot 

Pupici , Julie

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu