script' src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">

luni, 18 ianuarie 2016

Idei de cadouri de Valentine’s Day: statuete personalizate de la MiniMeCraft


          Incetul cu incetul se apropie Valentine's Day , daca sunteti in cautarea cadoului perfect pentru persoana iubita , ei bine , sa stiti ca MiniMeCraft se gandeste la voi , oferindu-va o gama variata de ... statuete personalizate MiniMeCraft unice in Romania ! Ce cadou ar putea fi mai frumos ? Cand persoana iubita este departe de casa , sa o vezi ... zambind , langa tine , intr-o varianta mai mica ?!
    Ce cadou sa-i fac iubitului meu ?   - Fie ca este afacerist , avocat , jucator de fotbal , sportiv sau altele , ai de unde alege !
Cadouri pentru iubita  - Trebuie sa recunoasteti ! Noi femeile va dam putere ! Putem fii o mie de persoane ...intr-un singur trup . Suntem femei de afaceri atunci cand negociem cu voi pentru ceva ce ne trebuie , petrecarete atunci cand ne aniversam anisorii alaturi de voi  sau femei fantastice atunci cand putem avea grija de copii , facem mancare si  vorbim la telefon in acelasi timp .


        Pentru noi este usor , iar in momentul vederii rezultatului vom fi uluiti ! In schimb , pentru sculptorii de la MiniMeCraft este o treaba serioasa si migaloasa .


 Pe langa statuete , se pot creea si obiecte sau decoruri speciale , toate , destinate noua  , celor care ne dorim si/sau dorim sa oferim cadouri minunate , unice si amuzante celor dragi .


Hmm ... eu stiu ce ofer de Valentine's Day ( si nu numai )  , tu ?

Pupici , Julie




Un comentariu:

  1. Foarte tare! Am gasit si eu un site asemanator dar mi-am comandatvde la ei pentru ziua unui amic o statueta 3d personalizata dar mai mare. Am platit aprox 300 Ron. Site-ul este www.statuete3d.ro. Preturile minse oar super bune avand in vedere ca sunt personalizate.

    RăspundețiȘtergere