script' src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">

marți, 9 februarie 2016

De ce o manichiurista sau un salon de manichiura trebuie sa­ apeleze la produsele de pe BeaShop­ ?






          Buna dragelor , aveam de gand de ceva timp sa scriu o postare in legatura cu pasiunea mea pentru unghiile false  sau unghiile tehnice cum le cunoasteti altele ( da , cu aceasta ocazie aflati ca am o astfel de pasiune - urmeaza un articol pe tema aceasta ) . Si ca orice om , care doreste rezultate BUNE ( si aici vorbim in domeniul manichiurii ) , are nevoie de produse BUNE si  PROFESIONALE !  Cand vine vorba de aspectul fizic si in ceea ce priveste cumpararea unui sau a mai multor produse ce au legatura directa cu aspectul fizic , sincer ... sunt pretentioasa . Imi doresc tot ceea ce este mai bun fie ca este vorba de make-up , cosmetica , ingrijirea personala sau unghiute . Si asa , iata , ca am dat de Beashop - un magazin online cu produse destinate unghiilor false si parfumuri .


 * ha ha , cam asa a fost reactia mea cand am vazut gama diversificata de produse , profesionale si la preturi corecte .  ( !!)


 Acestea sunt categoriile de produse pentru unghii false , este tot ce aveti nevoie pentru o manichiura perfecta!

Dupa preferintele voastre puteti opta intre geluri uv si gel lac . Diferenta o face ca gelurile lac sau ojele semipermanente au pensula incorporata precum lacurile/ojele de unghii . Caliatea fiind una superioara .


     Iar acum , vreau sa va raspund la intrebarea din titlu : DE CE ? 
  •  Beashop este importator al produselor Master Nail , fabricate in SUA , cunoscute pentru calitatea excelenta a produselor 
  •  Gama larga de produse 
  • Au un showroom aflat in Tg.Mures
  • Preturi corecte
  • Rezultate excelente in urma folosirii acestora 



Pe mine m-au convins aceste produse . Pe voi ?






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu