script' src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">

duminică, 7 februarie 2016

Unde gasim cea mai SEXY lenjerie ?





            Buna dragelor/dragilor , astazi vreau sa impartasesc si sa discut cu voi ceva ce nu am mai abordat pana acum pe blog , si anume subiectul LENJERIE . Da , ati observat ca la inceput am spus si "dragilor" , pentru ca sunt sigura ca si pe voi , barbatii va intereseaza putin acest subiect . Suntem femei , de cate ori nu am stat intr-un magazin zeeeeciiiii de minute pentru a alege ... nu haine , ci lenjeria pe care sa o purtam , fie ca este vorba despre ceva ocazional sau ceva zilnic ? Ei bine , si eu , si tu ( in cazul in care esti femeie/domnisoara) , si noi femeile in general sunt sigura ca am avut dilema " ce port ? " ( daca e vorba de ceva mai "speşăl " ) , " oare e bun materialul ? " si multe multe alte intrebari . Mi s-a intamplat des sa fiu destul de dezamagita fie de calitatea proasta a lenjeriei , fie de faptul ca nu arata ca in imagini atunci cand primeam acasa comanda facuta online , iar recent ( Slava Domnului) ca am dat de site-ul Just4Girls , un site cu lenjerie pentru noi femeile ce ne dorim ceva frumos cu adevarat ! Desi o purtam pe sub haine , si doar noi o vedem ( sau inca o persoana ) , lenjeria ne da incredere in noi ! Site-ul acesta este unul pe care il cautam de ceva vreme , si l-am gasit + ca ma scuteste de statul cu orele prin magazine pentru cautarea lenjeriei .
La prima vedere ( pana sa nu apuc sa "aprofrundez" site-ul ) am ramas placut surprinsa de faptul ca transportul scade in functie de comanda ( poate chiar sa devina gratuit ), au un showroom si au reduceri permanente ( pe langa alte super-oferte)  !



Fie ca ne dorim lenjerie intima , lenjerie sexy , lenjerie clasica sau lenjerie pentru Valentine's Day ( ca tot se apropie ) , site-ul ne ofera o multime de produse , grupate frumos pe categorii si cu un filtru de cautare pentru a ne usura cautarea in ceea ce priveste produsul dorit .


                                                 278 de articole in categoria lenjerie sexy


 
                                       190 de articole in categoria lenjerie pentru Valentine's Day 



                                                  543 de articole in categoria lenjerie intima



                                                     22 de articole in categoria lenjerie clasica


Cu o asa multitudine de produse , ai / am de unde alege , iar cat despre preturi !? Sunt pentru toate buzunarele ! 

Cand vine vorba de masura corecta nu trebuie sa ne facem griji , Just4Girls ne pune la dispozitie un tabel de marimi :


Mi-au atras atentia 3 articole ( defapt , ceva mai multe )  .






Cu siguranta acest set se va afla in cosul meu cat de curand , mi se pare atat de simplu ... dar atat de sexy




















Asistenta ... hmmm , acesta vi-l recomand voua , ca tot vine Valentine's Day , sa-i tratati putin pe scumpii vostrii iubiti ( daca aveti , bineinteles ) ca doar suntem in sezonul de raceala .












Iar cat despre acest costum de studenta , i l-asi oferii cadou unei prietene  , ca se bucura tare ca mai are putin si scapa de s(tr)esiune .














                       Pe langa diversitatea de lenjerii , gasiti si accesorii  , corsete sau costume sexy .







Eu STIU de unde imi cumpar cea mai sexy si potrivita lenjerie pentru mine . Tu ?

Pupici , Julie




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu