script' src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">

duminică, 21 februarie 2016

Chit Chat cu Julie - Timp

 
              De ati stii cat de mult mi-am dorit sa scriu odata articolul acesta , vroiam sa vorbesc cu voi . E duminica seara , nici nu stiu cum a zburat asa de repede timpul incat maine iarasi este luni ... iar weekend-ul e gata . Probabil ca ati observat absenta mea pe blog , dar este motivata , ma pregatesc destul de intens pentru simularile ce ma asteapta in 7 respectiv 8 Martie ( am ganduri serioase ) . De cand cu pregatirile acestea , abea ca mai am timp sa merg pana la magazin ( vorba vine ) . Sper sa ma intelegeti si cu siguranta voi revenii dupa simulari cu forte proaspete pentru noi articole , bineinteles , asta nu inseamna ca pana in 8 nu voi mai scrie absolut nimic , nu ! Voi scrie , dar mai rarut , cand am si eu umpic de timp liber . Pana atunci va pregatesc niste review-uri ( destul de multe ) pe care vroiam sa le fac de ceva vreme , sper ca totusi sa nu va plictisiti cand veti vedea 2-3 review-uri intr-o saptamana . Sper ca ati avut un weekend frumos , si vreau sa va urez in continuare un inceput de saptamana minunat !



Pupici , Julie




       
       




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu