script' src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">

miercuri, 24 decembrie 2014

CRACIUN FERICIT !!



   Este 24 Decembrie , o zi plina de bucurie , liniste, totul este absolut superb ! Stau in pat , cu laptopul in brate si cu un bol maaree de mandarine langa mine , ce poate fi mai perfect ?
Vroiam sa comunic cu voi , deoarece nu am mai facut-o pana acum asa in mod direct , scriu postari , tag-uri (  care dupa cum am observat este cel mai vizualizat . Daca ati ratat citeste AICI ) . dar niciodata nu am primit un comentariu de la voi , mi-ar place tare mult daca mi-ati scrie , indiferent despre ceea ce este vorba . Daaar... revenind la ceea ce vroiam sa spun , nu vi se pare ca se schimba totul , atmosfera , spiritul de la an la an ? Daca zapada nu e ... parca nimic nu e , nici nu simtim ca este Craciun daca nu vedem zapada cea pufoasa care era acum cativa ani ... , nu se mai aud ca altadata glasurile copiilor la porti si in scarile de bloc . Eu una sunt trista , e trist cand te gandesti cum era acum cativa ani ...
Dar pe langa toate acestea reau sa va doresc SARBATORI FERICITE alaturi de toti cei dragi !!
Ne cititim cat de curand
 Pupici , Julie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu