script' src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">

luni, 22 decembrie 2014

TAG : Cât costă faţa ta ?



   Buna frumoaselor .
Azi m-am decis sa fac acest tag pe care tocmai il vazusem pe blogul Aurorei Toma . Provocarea presupune calcularea produselor pentru fata pe care le folosim zilnic , nu in mod ocazional ci zilnic pana la epuizarea produsului .

Pentru demachiere folosesc laptele demachiant de la Bioten pentru ten normal/mixt desii eu am tenul gras - pret aproximativ 12 lei din Kauffland .
Pentru hidratare folosesc crema matifianta de la Garnier pentru ten mixt spre gras ( o folosesc si ca baza fondului de ten ) - pret  aproximativ 20 de lei .
Lotiuni tonice nu prea folosesc din comert , prefer ca dupa demachiere sa aplic ceai de musetel , zeama de lamaie sau otet de mere ( cat de recent voi vorbii despre acestea ) , dar daca ar fi sa spun o lotiune tonica din comert este cea de la farmacia Buruiana , comandata de pe internet acuma 2 saptamani , am luat-o deoarece nu am gasit ceva ceea ce sa-mi placa in Cluj , este dedicata tenului gras cu tendinta acneica - pret 16 lei .
Fond de ten - il folosesc pe cel de la Oriflame - Giordani Gold Mineral Therapy in nuanta Natural Beige - pret 38 de lei dar difera de la campanie la campanie .

Pentru conturarea sprancenelor folosesc creionul de la Essence in nuanta dark brown - pret 10 lei

Conturarea ochiilor , cand zic conturarea ochiilor eu ma refer la tusul de ochii si rimelul ( doar la ocazii ma machiez cu "totul" ) , ca rimel il folosesc pe cel de la Maybelline Volum Expres The Colossal - pret 28 de lei. iar tusul de ochii este cel de la Astor Perfect Stay Gel - pret 23 de lei  , ambele comandate de la Aoro.ro

Cam acestea sunt produsele pe care le folosesc zilnic de ceva vreme , cu siguranta voi incerca si altele cand mi se vor termina acestea . In total fata mea costa 147 de lei , o suma okei avand in vedere cantitate/calitate/durabilitate .

Vreau sa dau acest tag mai departe tuturor care doriti sa-l faceti .

Pupici , Julie


 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu