script' src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">

miercuri, 3 decembrie 2014

TAG - Păcatele frumuseţii



    Bună seara , frumoaselor .
M-am gândit sa preiau acest tag de la o persoană pe care o urmăresc cu multă admiraţie şi anume iguanitza.

Lăcomie :  Care este cel mai ieftin produs cosmetic pe care îl ai? Și care este cel mai scump?
( Deoarece , in mod normal vroiam să fac si câteva poze pentru a vi le arăta , pozele le voi lua de pe internet , dar cat de curand le voi face si un scurt review unora )

Cel mai ieftin produs cosmetic pe care il am este bine cunoscutul creion de la ADA , bineinteles , am mai multe nuante , iar la pretul la care este este pur si simplu SUPERB ! Il poti folosi la orice , buze , ochi si chiar si pentru anumite desene pe fata .

Acesta este cel mai scump produs cosmetic pe care il detind , am un ten cu probleme iar ingrijirea lui trebuie sa fie una atenta . Daca sunteti interesate , il puteti comanda de pe aoro.ro .


Mânie : Care este produsul cu care te afli într-o relație de iubire/ură? Ce produs a fost foarte greu de găsit?
Cu siguranta aceasta crema de fata de la  A V O N care , desii acum nu o mai folosesc decat din an in pasti , inainte eram intr-o relatie cu ea de nici eu nu stiu . Imi placea enorm felul cum imi reimprospata tenul si mirosul acesteia , dar uram faptul ca acolo unde aveam o zgrabunta , un mic cos mi se inrosea , bineinteles roseata disparea dupa vreo 30 de minute , but...

Produsul pe care l-am cautat cam 2 luni de zile este de la L'Oreal  , un ulei pentru toate tipurile de par . Il avea o prietena , dar adus din afara tarii , si m-am dat si eu cu el de vreo 2-3 ori , rezultatul a fost unul woow , chiar nu ma asteptam sa-mi hidrateze parul atat de tare , sa-i confere stralucire , sa nu mai spun de varfurile despicate care nu mai erau asa vizibile . L-am cautat in tot Clujul , dar nimic , pe site-uri din Romania , doar vreo doua il avea si atunci cand am vrut sa-l comand , surpriza , stocul se terminase ... PE AMBELE SITE-URI !!! ( of ) . Dupa atata timp de cautare , am renuntat intr-un final si am optat pentru cel cu ulei de argan.

Poftă : Care este cel mai delicios produs cosmetic / îngrijire corporală?

Acestea doua sunt printre muuultele alte produse pe care imi vine sa le mananc de fiecare data cand le folosesc .

 Lene : Ce produs neglijezi din cauza lenei? 

Cremele de corp , desii detin vreo 3-4 niciodata nu am timp sa le folosesc , desii ar cam trebui sa-mi fac si o rutina cu aceastea.

 Mândrie : Ce produs îți dă mai multă încredere în sine? 
Rimelul , pot sa nu folosesc fond de ten , pudra , sau alte produse cosmetice dar daca ma dau cu rimel automat toata fizionomia fetei mi se schimba iar ochii mi se par mult mai atractivi.


Invidie : Ce produse ți-ar plăcea că primești cadou? 
Lista este foaaarte lunga :)) 
Parfumuri , cat mai multe parfumuri . Truse de machiaj , o multime , doar suntem fete , ne trebuie orice .

Cam atat a fost pe azi .
Va doresc o seara cat mai placuta in continuare
Pupici , Julie.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu