script' src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">

duminică, 14 decembrie 2014

Review - Maroccan Argan Oil , A.T de la A V O N



Bună frumoaselor .
Nu am mai postat de ceva timp pe blog , aşa că acum este timpul .
Trecând la subiect astăzi voi face un review despre uleiul hrănitor de la A V O N .


Ce spun ei ?

Ulei hranitor cu ulei de argan pentru par , pentru toate tipurile de par .
Da , ne-am obişnuit ca descrieriile produselor de la A V O N  să nu aibă prea multe detalii , dar totuşi ar putea face ceva in privinţa aceasta . 

Ce spun eu ?

L-am folosit cu regularitate , l-am şi terminat aproape pe jumătate dar ... NIMIC !
Nimic in sensul ca nu face nimic inafară de faptul ca parfumează parul , si acest fapt nu este menţionat in descrierea produsului . Parfumeaza părul pentru aproximativ 2-3 ore maaxximm si doar atunci când este proaspăt curat . Am mai observat un lucru la el ARE MIROS DE ALCOOL ! După cum bine ştiţi probabil , alcoolul afecteaza grav structura parului . Nu scrie ca ar avea alcool , dar nasul meu fin + al câtorva alte persoane nu ne inşala . 

Cum se prezintă ?

 Vine intr-un recipient cu pompiţa de 100 de ml , fară prea multe detalii , spatele produsului fiind umplut cu aceeaşi propoziţie pe 20 de limbi .
 


Il voi recumpăra ?

Cu singuranţă NU  , deoarece nu am văzut nici cea mai mica imbunătăţire a aspectului părului , şi nici nu face ceea ce promite pe lângă faptul ca am simţit alcool in el . 

Note : A.T. - Advance Tehniques ( l-am prescurtat deoarece altfel titul ar fi fost prea lung )

Voi l-ati incercat ? Cum vi se pare ? Sunteti tentate sa-l incercati ?
Astept mesajele voastre .
Pupici , Julie









 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu