script' src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">

luni, 14 septembrie 2015

Intarziata...





               Imi pare rau ca vineri nu a mai aparut rubrica " Obsesia zilei " si ca astazi voi sarii peste " Intrebari&Raspunsuri " . In ultimele zile am fost foarte ocupata si nici macar nu am mai apucat sa deschid laptop-ul . Vineri am fost la o sesiune de shopping-uiala atat de haine cat si de rechizite pentru ca na , astazi a inceput noul an scolar ... 
Sambata am fost la o nunta , iar ieri (Duminica) a fost ziua finutei parintiilor mei . 
           Poate ca va intrebati de ce nu voi posta astazi ce era in program , ei bine , am cateva lucruri ( cateva=muuulte)  de pus la punct , prin camera , la carti si prin dulapul cu haine .  Cum am mai spus-o si intr-o postare anterioara , acum pe timpul scolii nu stiu exact cate postari vor exista si cat de activa voi fi , bineinteles ca nu neglijez blogul , doar ca nu va mai exista acel program de care va spuneam aici , din lipsa timpului si faptului ca incerc sa ma concentrez mai mult pe scoala . 

Si totusi , daca suntem la capitolul scoala , uita-ti ce am gasit pe internet ...

Niste proiecte DIY pentru felul in care sa-ti aranjezi lucrurile , pixurile , radierele ...foarte draguta ideea .

Ne vedem curand .

Pupici , Julie



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu