script' src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">

joi, 10 septembrie 2015

Demachiant de ochi nutritiv AVON - Review



                                                                                                                sursa : myclost.allshops.ro


             Nu am mai scris de mult un review  , asa ca vreau sa-mi indrept putin atentia si pe acest gen de postare in special ca am cateva produse despre care vreau sa va povestesc . Nu stiu daca v-am mai spus dar sa scriu si sa-mi dau cu parerea despre un produs a fost mereu printre lucrurile mele favorite . Imi place sa impartasesc cu voi experientele mele legate de frumusete si moda  . De multe ori  inainte sa-mi achizitionez vreun produs , citesc review-uri despre el , imi influenteaza in oarecare masura decizia , si sper , la fel cum alte postari , ale altor persoane m-au ajutat pe mine , si postarile mele sa va ajute pe voi .
            Astazi voi vorbi despre demachiantul nutritiv pentru ochi de la AVON , care m-a dezamagit din pacate total !





 ஐCe spun ei ?
                                                                                          (imi pare rau pentru claritatea imaginilor)

 Stiu ca nu se vede aproape deloc ceea ce scrie , asa ca scriu aici .
" Demachiant nutritiv pentru ochi . Se aplica pe pleoape pentru indepartarea machiajului si a impuritatilor . "
Scurt si la obiect , ca in cazul tuturor produselor AVON .


ஐCe spun eu ?

Sincer , este cel mai prost demachiant pentru ochi pe care l-am folosit vreodata ! Nu sterge machiajul ochilor aproape deloc ! Trebuie sa insist mult si tare ca sa se duca macar un pic . Daca rimelul , tusul de ochi sau dermatograful mai mult mi le manjea decat sa le stearga , am zis ca macar sa-l folosesc la fardul sau creionul de sprancene , nici la acestea nu a functionat  , asa cum ma asteptam . Pe langa faptul ca trebuie sa "surluiesc" zona respectiva , mai si ustura de mama focului ,  inca de la aplicarea lui pe ochi . Nu am avut cine stie ce asteptari "miraculoase" de la el , dar macar sa stearga catusi de putin .

ஐAmbalaj





 Ambalajul este unul dragut si simplu , imi place ca nu este incarcat pe fata cu o multime de descrieri . De aiurita ce sunt am uitat sa-i fac o poza si la gura sticlutei . Dozarea se face printr-o gaurica ( scuzati exprimarea )  chiar nu stiu cum se numeste acel capac gaurit :)) .


ஐCantitate 
150 ml . Mi se pare o cantitate generoasa .


ஐPret 

Undeva intre 8 -15 lei , depinde de campanie .



ஐAltele si parerea finala

 Din cate am vazut pe alte bloguri pare un produs destul de iubit , se pare ca la mine din pacate nu a functionat , nu gasesc vreo explicatie pentru usturimea provocata si felul in care nu demachiaza .
Acum insa i-am gasit o alta intrebuintare ... il folosesc pe post de "protectie" cand imi vopsesc parul , si spre surprindere ,  CHIAR FUNCTIONEAZA !!

Doar pana la linia rosie am reusit sa-l consum , cu o aplicare pe post de crema cand m-am vopsit si doua incercari esuate de demachiere a ochiilor .
Cu siguranta nu-l voi mai cumpara . 


Voi ce parere aveti despre acest demachiant ?
L-ati incercat ?

Pupici , Julie






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu