script' src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">

luni, 7 septembrie 2015

Provocare - 7 zile fara sucuri , dulciuri si paine !



        Mereu am fost umpic mai rotunjoara , dar cei drept , in perioada verii am cam pus kilograme pe mine , si toate acestea din cauza consumului excesiv celor 3 alimente prezentate mai sus . M-am gandit , m-am vazut , si am pus in practica . Vor fi 7 zile in care nu voi consuma DELOC niciunul dintre aceste produse , bineinteles ca voi manca si sanatos . Dupa cele 7 zile , vor urma si alte saptamani/luni in care nu le voi mai consuma . Acum , deocamdata vreau sa vad rezultatul si dupa aceea voi continua . Sincer , niciodata nu m-am gandit ca voi putea renunta la ele , in mod special la dulciuri . Am un sertaras plin cu dulciurele , de care , acum nu ma voi mai atinge. Tot ce trebuie sa faci este sa ai ambitie , ceea ce eu pana azi , cand mi-am deschis ochii si am realizat ce este bine si ce nu , NU o aveam . Pofta de dulciuri o diminuez cu o lingurita de miere si chiar functioneaza . Sucurile gazoase cu apa plata sau sucuri facute in casa . Iar painea ... cu nimic .

Voi revenii peste fix 7 zile sa va spun rezultatul .
Pupici , Julie .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu