script' src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">

joi, 3 martie 2016

Experienta mea cu solarul ! #1




        Buna dragelor ! Desii este cu intarziere tin sa va doresc o primavara minunata ! Astazi , vreau sa vorbesc despre un subiect destul de controversat .... SOLARUL ! Unii merg regulat , altii nici sa nu auda de el , va invit sa aflati care a fost experianta mea cu solarul , ce am patit sau ce nu am patit si daca voi mai merge vreodata . Daca acum doi ani ma intreba cineva daca va voi duce macar o data la solar ii spuneam categoric NU , nici nu vroiam sa aud de el , aveam impresia ca si cum asi sta intr-un sicriu - ma refer la solarul orizontal si despre cel vertical ...  "1000 de intamplari mortale" m-a facut sa am oroare de el .
Dar ... lucrurile s-au schimbat acum un an ( fix in luna aceasta ) , de mica , eram o persoana cu un ten mai masliniu , ma bronzam extrem de repede , fara sa fiu data cu creme sau diferite solutii si fara sa ma ard . Problema este ca am crescut.... iar eu nu mai suport sa stau sa ma bronzez la soare nici macar o ora ! Nu am rabdare , simt ca ma parjolesc de cald, iar ganganiile , mustele , insectele in general ma terorizeaza . Totusi , am ramas cu acea piele care se bronzeaza repede , dar ....eram alba ( in viziunea mea ) . Nu vreau sa jignesc pe nimeni dar nu pot vedea pielea alba vara... mi se pare dezgustator in combinatie cu celulita/vergeturi si cu un trup netonifiat . Am analizat , de stat la soare nu vreau , sa ma prinda vara alba nu vreau + ce sa mai spunem ca o piele bronzata ofera iluzia de un corp mai slab , iar vergeturile nu mai sunt atat de vizibile , asa ca mi-am luat portmoneul si am plecat spre solar (tocmai ce se deschise unul nou in zona si aveau oferte tare faine) . Aveam , nu pot mintii , acea oroare de cum o sa stau eu acolo (nr. in solar) dar mi-au trecut repede toate temeriile de la prima sedinta de 3 minute . Mi-am facut un abonament de 90 de minute pe care am platit 60 de lei ( mi se pare ft ieftin in comparatie cu alte saloane ) si regulat , zi de zi , m-am dus desii stiam ca trebuie sa faci anumite pauze , eu nu le faceam . Am inceput cu 3 minute dupa care am atins pragul de a sta 8 minute . Si cu astea , nu am patit absolut nimic rau , nu mi-au iesit semne pe corp ( desii eu oricum am destule ) , nu m-am ars si nu am avut experiente neplacute , personalul si aparatura fiind foarte profi . Am uitat sa specific mai sus ... ma duceam doar in cel vertical , deoarece la acel salon nu aveau unul orizontal , dar daca stau bine sa ma gandesc si de il aveau nu cred ca ma bagam in el :))
Vreau sa va arat niste poze inainte si dupa solar .

In prima imagine este culoarea pielii mele inainte de solar iar in a doua , dupa . Se vede cam rosiatic , dar va asigur ca nu era asa in realitate .







 In prima imagine este culoarea picioarelor mele ( pulpe)  iar in a doua este culoarea picioarelor mele dupa solar .







Nu cred ca mai trebuie sa spun nimic ... pozele o spun de la sine . Eu sunt multumite de rezultatele pe care le-am avut , sincer , acuma dupa atata timp bronzul s-a dus , iar eu ma voi duce din nou la solar peste o saptaman , va voi face poze inainte/dupa .





Voi ati mers la solar ? Veti merge ?


Pupici , Julie





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu