script' src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">

joi, 24 martie 2016

Chestii ( de bun simt ) care ma eneveaza | part I





      Sunt genul de persoana 50-50 , jumi-juma , nici nu stiu cum sa ma exprim mai exact . Am momentele mele , zile in care orice gest mai urat ma enerveaza si zile in care nimeni si nimic nu ma poate enerva sau sa-mi strice ziua . Ca orice om asi putea zice ... sunt calma , dar pana la un punct . Si de unde inspiratie pentru post-ul de azi ? Asi putea sa o numesc mai intai  o mini-revolta de-a mea si mai apoi doar inspiratie . Sunt enervata , scarbita si totusi ma intreb pana unde merge nesimtirea sau mai exact cei 7 ani de acasa ( sau in fine , lipsa acestora ) ?!

Sper doar sa nu va plictisesc cu ale mele "treburi" ... enjoy :)




  Ma ia cu ameteli in momentul in care aud in jurul meu ( Slava Domnului ca nu la mine acasa ) asta insemnand prin autobuze , in parcuri sau pur si simplu la un restaurant sau oriunde se mananca , oameni care ori nu stiu ori nu vreau sa manance civilizat ! Pe langa sunetul iritant mai observi la dansii/dansele si mancarea din gura pentru ca nu stiu sa si-o inchida .






Serios ?! Nu zice nimeni sa ti le faci blond pui sau blond platinat pentru ca tu esti blonda , da nici negre ca si crema de pantofi nu-i okei . Un blond inchis ,  maro , maro deschis , maro inchis ( cu indulgenta)  ... DA NU NEGRU , te rog eu !! Si aici fac referire la "divele" care se dau mari frumuseti , dar ele uita ca sunt blonde si pe sprancene negru-negru . Prost gust ...




     Nu cred ca exista persoana , dau cel putin nu cunosc eu care sa agreeze acest tip de persoane . Fata in fata esti cea mai minunata in viziunea lor iar pe la spate ... ultimul om . HATE IT !








De mica copila am fost educata in privinta munciunii ( si nu numai ) si a consecintelor ei , si de aici cred , si obsesia pentru oamenii mincinosi . Eu una nu o fac , oricat de mica ar fi aceasta si oricat de tare ar durea adevarul .












* ha ha , un fel de last edit pe cand mai sa nu postez , m-am gandit ca acesta sa fie doar partea 1 , pentru ca mai am muuulte alte lucrusoare care ma enerveaza si despre care , oarecum asi dorii sa discut cu voi .




Sper ca nu v-am plictisit ( asa tare )


Pe voi ce lucruri va enerveaza , ce nu agreati in viata de zi cu zi sau la alte persoane ?

Pupici , Julie






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu