script' src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">

miercuri, 16 martie 2016

Empties #2 + pareri




        


         Buna dragelele mele cititoare ! 
Nu am mai facut de mult un astfel de post , am strans cateva produse si iata-ma la empties #2 . Nu obisnuiesc sa fac o data pe luna , cum in mod normal se face deoarece nu consum atat de multe produse , iar 2-3 sunt sigura ca v-ar plictisii groaznic . In mod cert , trebuia sa am mai multe produse , cam cu 2-3 in plus dar , mama mea si-a luat "rolul" in serios cand in baie au aparut recipiente goale de sampoan sau balsam si s-a gandit sa le arunce , iar eu am realizat prea tarziu . Sa trecem la produse ...


 




 Cel mai mult regret ca am terminat aceste sampoane , si ca nu mai pot sa le achizitionez . Aceste sampoane au fost pentru mine ca un fel de "mana cereasca" , au facut MINUNI cu parul meu , pur si simplu le ADOR . Urmeaza un review detaliat + experianta mea cu Nizoral




Inca ma mir de rapiditatea cu , care am terminat aceste rimele - foc automat - vorba vine . 
Prezentarea produselor de sus in jos : 

L'oreal False Lash Wings - Dintre toate 3 acesta este preferatul meu , imi place tot la el , textura , periuta si inclusiv mirosul 

Oriflame 2FX - Un rimel bun , periuta buna , per total si acesta mi-a placut mult , pot spune ca este al doilea in preferintele mele . 

Avon Super Shock - Nu pot spune ca nu mi-a placut acest rimel , insa , inca de la inceput ceva nu a fost tocmai roz , inca de la primele 2-3 utilizari acesta s-a uscat groaznic , facandu-mi aproape imposibila aplicarea lui . 



 
 La capitolul deodorante , din reflex am mai aruncat si eu 2 de la Avon , care pot spune de altfel ca nu am fost prea incantata de ele . 
Amandoua deodorantele de la Rexona mi-au placut , insa cel in varianta stick este preferatul meu , cel invisible nu este tocmai ...invisible pe hainele de culoare alb sau negru . Despre cel de la NIVEA pot spune ca l-am urat inca de la prima utilizare ... imi lasa ca un fel de branza ... deloc estetic , din pacate acest deodorant nu se afla aici pentru ca l-am consumat , ci pentru ca il arunc pur si simplu ... nu-l mai folosesc si cu siguranta nu-l voi mai recumpara . 


 Sunt multumita de toate produsele folosite de la Farmec , cu exceptia acestui sampon - antimatreata . Incalceste GROAZNIC parul , trebuia sa dau cu muuult balsam inclusiv pe scalp pentru a-mi descalci cat de cat parul . Si acesta , ca deodorantul de la NIVEA nu se afla aici pentru ca l-am consumat , ci il arunc pentru ca nu-mi prieste parului . 



Daca imi cititi blogul regulat, stiti ca in ultima vreme nu prea mai folosesc fond de ten atunci cand ma duc la scoala sau ies la o plimbare , ci doar cand e ceva mai " important " . 

Oriflame - din pacate nu-i mai stiu denumirea cu totul , cu timpul s-a sters scrisul de pe el desii il am de maxim 3 luni , e drept , e consumat de vreo o luna . Mi-a placut , si nuanta mi s-a potrivit perfect , acoperire medie , miros placut si fara efect de masca , cu siguranta il voi mai recumpara vreodata . 

MAC - Acest fond de ten l-am primit de la prietenul meu , care , din pacate mi l-a ales cu vreo  1-2 nuante mai inchis :))  , combinat cu un fond de ten deschis la culoare , nuanta mi se potrivea tenului perfect , imi place ca acoperirea este una destul de mare , are o rezistanta super , in cantitati industriale lasa , intradevar un usor efect de masca , iar singurul lucru ce nu mi-a placut la el este mirosul , dar cu timpul m-am obisnuit . 

Avon  Colortrend - CEL MAI ORIBIL FOND DE TEN ever !!! Aplicat pe toata fata acesta nu se intindea deloc uniform indiferent de metoda aplicarii  , lasa pete si  scotea in evidenta absolut toate imperfectiunile . L-am folosit de cateva ori pentru contur ( oarecum ) , pentru ca treaba de fond de ten nu si-o facea deloc , ca si contur pot spune ca mergea . O alta neplacere am avut in momentul in care nuanta  din catalog nu corespundea cu ceea ce am primit , si nu pentru ca mi s-a gresit codul sau ceva de genul ci pentru ca nuanta nude e un fel de maro . 
 


Cum mi s-a parut acest articol ?
Ati folosit aceste produse ?

Pupici , Julie 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu