script' src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">

miercuri, 9 martie 2016

REVIEW Apa micelara Garnier



      Planuiam de ceva vreme acest review doar ca din pacate timpul nu-mi permitea sa-l realizez ( cei drept nu doar acest review il aveam in cap , ci inca alte cateva  ) . Astazi vreau sa va vorbesc despre apa micelara de la Garnier . Voi scrie strict un review si felul in care ma impac eu ca ea , nu voi putea face comparatii deoarece este prima apa micelara cumparata si incercata .



Descrierea lor :



" Solutia micelara ofera cea mai usoara modalitate de indepartare a machiajului , curata si calmeaza zonele fetei ( ten , ochi si buze ). Produsul nu necesita clatire . Pentru prima data Garnie introduce tehnologia micelara intr-un demachiant inteligent : nu este necesar sa frecati pentru a elimina impuritatile si machiajul , micelele capturand impuritatile precum un magnet .Aplicati pe ten , ochi si buze cu ajutorul unei dischete demachiante . Este potrivita tuturor tipurilor de ten , chiar si celui sensibil . Formatul de 400 ml ajunge pentru aproximativ 200 de utilizari (* aplicate pe dischete demachiante ). Fara parfum . Testat dermatologic si oftalmologic."





Ce spun eu ? 



Asi putea zice ca o iubesc ! Curata foarte bine tenul - eu o vreme o foloseam pentru demachierea tenului cu machiaj si vreau sa zic ca curata si cea mai mica impuritate , iar acum o folosesc doar pentru curatarea tenului inainte de culcare ( nu de alta dar nu mai folosesc fond de ten sau alte produse de genul de mai bine de o jumatate de an ) . O am de anul trecut din primavara-vara , imediat de un an si pot spune ca s-a consumat mai putin de jumatate in conditiile in care o utilizam zi de zi !








Ambalaj : 



Ambalajul este intr-o sticla de plastic de 400 ml , imi place ca este transparenta si pot vedea cantitatea pe care o mai am , are roz pe ea , ceea ce , in viziunea mea face ca sticla sa fie muuult mai atragatoare .

















Capacul , ma rog , cele doua "tatane" ( scuzati expresia ) sunt mai fragile si dupa cateva utilizari s-au rupt , dar nu-l consider un minus .















Functioneaza ? 



 Da , bineinteles . Recent m-a intrebat o colega daca chiar functioneaza apa micelara  , pacat insa ca nu am avut sticla la mine sa-i arat bulbuceii pe care-i face , semn ca nu este doar o apa .

















 Altele : 





 Va las aici o poza mai detaliata a descrierii , imi pare rau ca nu am prins si ingredientele .
( scuzati murdaria de pe eticheta , dar de aproape un an era cam timpul sa-i fac ceva )









Plusuri / minusuri : 

+ pret accesibil - 30 de lei ( depinde de unde o cumparati , eu mi-am luat-o din Carrefour )
+ cantitate mare - 400 ml
+ nu contine ingrediente care pot irita
+ chiar isi face treaba
- singurul minus pe care il are este faptul ca data expirarii nu este inscrisa pe ambalaj , sau macar data fabricarii


Concluzie : 

 Cand mi se va termina ( habar nu am cand va fi asta ) , voi vrea sa-mi cumpar alta apa micelara , sa vad cum sunt si altele , dar cu siguranta , o voi recumpara pe aceasta cel putin inca o data .


Nota : 10/10 ( nu afecteaza la nota faptul ca nu are data fabricarii/expirarii pe ambalaj )



Voi ati incercat apa micelara de la Garnier ? 
Cum vi se pare ?



Pupici , Julie




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu