script' src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">

miercuri, 26 august 2015

1 AN ! 1 YEAR !





                                                                                                              1 AN ! 1 YEAR !


         Astazi , 26.08.2015 , se implineste un an de la infintarea blogului  !!!  1 an frumos  !  Pe aceasta cale vreau sa va MULTUMESC din suflet ca cititi blogul cu interes de fiecare data !  Nu pot sa cred cat de repede a trecut acest an . Acum 365 de zile , nu stiam ce sa spun , ce sa scriu in prima mea postare , nu stiam cum sa ma "integrez" in aceasta minunata si deosebita comunitate . Imi amintesc totul atat de clar , o zi de marti ploioasa , care ma tinut toata ziua in casa cu laptopul in varful patului . Citeam diferite review-uri de pe diferite bloguri , si de acolo si ideea : " Eu de ce sa nu am unul ? Incercarea moarte n-are ! " Si asa a si fost , AM INCERCAT ! Am fost foarte foarte entuziasmata de idee , si de acolo ...iata-ma ... aici , dupa un an ! Vroiam ca , odata cu implinirea de 1 an de existenta a blogului sa fac si un mic concurs ... dar din pacate nu se poate din cauza ca inca nu se comunica ... dar la urmatoarea aniversare sigur va fi unul .Inca o data vreau sa va MULTUMESC pentru faptul ca incet incet ne adunam mai multi , si ca cititi fiecare postare cu interes ! VA MULTUMESC TUTUROR ! Atat celor de nationalitate ca a mea cat si celor straini !!


Pupici , Julie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu