script' src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">

sâmbătă, 29 august 2015

Trend ?! Part I - Unghii




                    Felul meu nu este unul deloc rautacios , si vreau sa spun ca ceea ce veti citi in continuare este STICT parerea mea personala si nu intentionez sa jignesc pe nimeni . Dupa cum se poate observa si in descriere am scris " Part I " pentru ca sigur vor mai fi si alte parti . M-am decis sa scriu acest gen de postare deoarece nu inteleg de ce unii/unele uita ca uneori simplitatea e de ajuns . Ori sunt eu inapoiata , ori nu inteleg noua moda , ori chiar nu stiu ce sa mai zic . Inteleg , ca de la an la an apare cate ceva nou, dar totusi , daca este "la moda" nu este obligatoriu sa-l punem pe noi , daca nu ne avantajeaza , asta este , cautam alceva .
Recunosc , imi place si mie sa incerc , sunt o persoana foarte deschisa , dar unele lucruri ma socheaza .
Nu de mult am aflat despre anumite forme/modele de unghii , cei drept , se poarta de ceva timp ,dar eu numai acum am dat de ele.

                                                                                                               BUBBLE NAILS 
 Daca e "la moda" trebuie sa se poarte , nu ? Mie una mi se par atat de dezgustatoare , sincer , am impresia ca sunt gumele acelea de mestecat din automatele de prin magazine ...


  Recunosc insa , ca am vazut si ceva bubble nails intr-o varianta mai "plata" nici chiar ca gumele de mestecat , dar totusi , unde e simplitatea ? Eu sincer m-as simti ca SpongeBob ...   


                                                                                                               DUCK NAILS 


Trecem de la o extrema la cealalta , de la mici , rotunde ca bilele si grasute la unghiile lungi si  plate ca labele de rate . Defapt asa se si numesc "duck nails " - " unghii de rata "
Daca Snooky a aparut cu asa ceva , acum , majoritatea fetelor musai sa-si faca si ele , chiar daca sunt ORIBILE ! Daca o vedeta le poarta , toata lumea sa le poarte !

Eh , totusi , eu raman la unghiutele finute si frumoase , clasicele patrate , ovale si un stiletto mai finut .


NOTA ! CUM AM SPUS LA INCEPUTUL POSTARII ESTE STRICT PAREREA MEA PERSOANALA DESPRE ACESTE UNGHII SI/SAU TREND-URI !

Voua cum vi se par cele doua forme de unghii ?
Le-ati purtat ?
Le veti purta ?
Astept raspunsurile voastre intr-un comentariu .

Pupici , Julie


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu