script' src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">

joi, 27 august 2015

TAG : 20 de lucruri pe care le iubesc !





        Buna , daca tot a trecut ceva timp de cand nu am mai completat vreun tag , am zis ca azi este momentul . Mi se pare unul dintre cele mai dragute tag-uri gasite , care ne da sansa sa cunoastem mai bine persoana din spatele ecranului .  Ei bine , sper sa aveti rabdare sa urmariti cele 20 de lucruri pe care eu le iubesc .



1 . IUBESC BATRANEII INDRAGOSTITI !
Cand ii vad pe strada inevitabil zambesc ! Pentru mine , sunt dovada vie ca poti iubii si la 70 de ani ! Ador sa-i vad tinandu-se de mana pe strada , in magazine la cumparaturi , in parc si in general in locurile publice .


2 .  IUBESC CAINII !
INDIFERENT DE RASA ! Pentru mine nu conteaza rasa ! Tocmai de aceea am un caine maidanez de 4 ani care ma iubeste neconditionat . Este absurd ( in viziunea mea ) ca sa catalogam cateii ( si nu numai ) dupa rasa/aspect , toti isi pot iubii stapanii mai mult ca pe ei insusi .


3 . IUBESC PISICILE !
Ca si in cazul cainilor , nici la pisici, rasa nu mai intereseaza . Sunt absolut superbe , felul in care se pisicesc , cum miorlaie , cum cauta atentie si felul in care si ele , la randul lor , ne iubesc !


4 . IUBESC MINIONII !
Iubesc lucurile cu ei , cani , pixuri , caiete , haine , accesorii , tot ! Mi se par atat de dragalasi inclusiv gesturile lor . A , sa nu uitam si de filmele cu ei , geniale !!


5 .  IUBESC NATURA !
Ma relaxeaza indiferent de starea de spirit , ori de cate ori am ocazia , profit si fac o plimbare cat mai departe de orasul aglomerat .


6 . IUBESC FLORILE !
Daca ar fi sa aleg doar o floare , nu m-as putea decide . Imi place combinatia , atat vizuala cat si olfactiva de fiecare data cand le vad , ador sa trec pe langa florarii sau pe langa gradinile unde sunt cateva soiuri .


7 . IUBESC PANTOFII STILETTO !
Pot spune ca sunt pe primul plan in topul preferintelor mele . Ador sa-i port ori de cate ori am ocazia . Imi place foarte mult ca pe langa faptul ca sunt usor de purtat ( combinat usor cu alte articole vestimentare ) mai sunt si comozi .



8 . IUBESC ADIDASII !
In general adidasii Nike Air Max , bineinteles ca felul in care arata este unul important , dar felul in care te simti in ei si confortul acestora este unul de nedescris .


9 . IUBESC PARFUMURILE !
 Nu stiu cum e la altii , dar mie parfumul imi emana multa incredere de sine .


10 . IUBESC MAREA !

 Briza , nisipul , valurile ... tot !



11 . IUBESC MUNTII !
Trecem acum in partea opusa ... muntele . Iubesc aerul , iubesc privelistea din varfurile lor , iubesc sporturile de iarna si in mod special bronzul aparte .


12 . IUBESC CULOAREA ROSIE !
 Dupa mine , aceasta culoare este simbolul puterii femeii . Imi place sa port articole vestimentare de aceasta culoare de cele mai multe ori  , indiferent ca este o bluza , esarfa sau o pereche de pantaloni .


13 . IUBESC CULOAREA NUDE !
Asi putea spune ca este culoarea mea preferata , imi place eleganta acestei culori si felul in care ma prinde la ten/trasaturi .


14 . IUBESC CRACIUNUL !
Zapada+mirosul cozonacilor , mandarinelor/portocalelor + colinde + familia stransa in jurul mesei = PERFECT !! 


15. IUBESC PARUL COLORAT !
Doamne , si inca cat imi mai place !! De mica imi placea sa vad astfel de "coloraturi" in parul fetelor , ba chiar am experimentat si eu o data un mov .


16 . IUBESC BRATARILE PANDORA !
 In general prefer argintul , consider ca ma prinde cel mai bine tocmai de aceea deseori port bijuterii de argint , dar dintre toate mai nou , mi s-a pus pata pe bratarile si charmurile Pandora .


17. IUBESC PROIECTELE DIY !
Mereu mi-a placut sa fac astfel de proiecte , imi place sa le dau viata hainelor si obiectelor vechi . 


18. IUBESC BLUGII CU TALIE INALTA !
Da ! Ii iubesc ! Urasc sa port blugi cu talie joasa , tocmai de aceea ii prefer pe cei cu talie normala , dar  dintre toti ,  preferatii mei sunt cei cu talie inalta .


19 . IUBESC ACCESORIILE !
Sunt zile in care nu port nici macar cercei , zile in care imi pun doar 2-3 bratari simple si zile in care port o sumedenie ( bineinteles , in limita bunul simt si a celui estetic ) . Totusi , cui nu-i plac ? 


20 . si cel mai important ...IMI IUBESC FAMILIA !

Aceasta este cel mai important lucru de pe Pamant pentru mine !


NOTA ! TOATE POZELE SUNT LUATE DE PE TUMBLR.COM ! 

Va invit sa faceti si voi acest tag , bineinteles , in cazul in care nu l-ati facut deja . 

Pupici , Julie 




2 comentarii:

  1. ...si eu iubesc ...dar iubesc acesta pagina ,imi place! O zi frumoasa,alaturi de "miorlaiturile noastre",anitanna....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca va place blogul :) , o zi superba !
      * Puteti participa la concursul blogului , au mai ramas 6 zile

      Ștergere