script' src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">

luni, 24 august 2015

Schimbare



                    Daca bine ati observat , blogul a primit o noua infatisare , un aspect mult mai atragator , dupa parerea mea . Simteam nevoia unei noi schimbari dupa ce mi-am propus sa fiu mult mai activa pe blog ,asa ca o noua infatisare mi s-a parut o idee buna .  Va las mai jos poze inainte&dupa , sper sa va placa si voua la fel cum imi place si mie .



Inainte , era roz , putin cam mult roz , prea tiparor , totusi , si acum imi place cum arata inainte dar ...ne mai schimbam si noi . 
 



Acum insa , lucrurile au devenit umpic mai simple , fara atata roz  .


Daca tot am schimbat aspectul , m-am gandit sa schimb si imaginea de incheiere , si aceasta a devenit muuult mai simpla , cu o imagine cat se poate de sugestiva si clara , o inimioara ! Acesta este sentimentul pe care il am fata de blog .



 Va place noua infatisare ?
Pupici , Julie




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu